אני באמת צריכה אותו .
כפרה עליו .
" לא , יכול עוד בלעדייך רוצה שתחזרי ..... "
😊
כמה בא לי ללכת אליו ,
לחבק אותו חזזזק .
לנשק אותו להגיד לו כמה אני אוהבת אותו .
ולא לעזוב לעוללללללללללם #
שום דבר לא יכול לעצור אותנו (:
ואייייי זה כ"כ עצוב אני לא מפסיקה לבכווות .
העניים דומעות ודומעות . .
כשהלכת לא ידעתי עוד אחר יותר קרוב
מנסה ללמוד שוב מה זה לאהוב
אם תחזור
אני יודעת שהבטחתי לעצמי אבל כבר אין ליי כוח
איזה לילה ארוך זה היה :\ מוזזרר ...
והיום יש כ"כ הרבה מה לעשות אבל אין לי כוח !!!
ליפעמים אולי הרבה יותר מידי . .