ואני כמו שיכור מתעלם מהאור
יום חדש מתחיל צריך לומר את המילה הנכונה .
אוווווווווווווווופ :[
למה כלום לא הולך למה ?!
מזל שיש אותו מזזל [ ! ]
הוא הדבר היחיד שמחזיק אותי
בעולם הזה !
היה עדיף כבר ללכת לעבודה ,
מאשר להיות פה !
כוסאאאמק :\
אני שונאת אותך, הפכת לשינאה שלי
אני לא מצליחה להבין את עצמי , אותך .
^^^^ חחח אצלי זה כבר צהרייים . .
--
מניאק 😊
יופי זה מה שחסר לי עכשיו ,
לדבר איתו פעם ביום ב6 בערב :\
די כבר מה נסגר עם המזל נאחס הזה ?! מה ?!
אל תביני אותו כי הוא לא הבין אותה והיא לא הבינה אותך .
אווווווכ אין לי כוח לצאת :|