ד י !!!!!!!!!!!11
נשברתי .
😢
יאלה גם כן הוא .
זה מה שחסר לי על הראש :\
ליז אני אוהבת אותך!!!
תיהי חזקה!
ל איזה מצב הגענו=\
אני כ"כ מפחדת שעוד נגלה שזה אמיתי=\\
וואו אני מתה מעייפות!!!
ולא למדתי לכימיה=\\\
טוב נו כאילו שאם הייתי למדת הייתי יודעת יותר משעכשיו=\
יהיה טוב
הלווואי יקרה לי משהו הלוווואאאי @
שהם וגם הוא יצטערו על הכל :[
כל אחד פה תפס תחת חושב שהוא מלך !
=
לייז אני מאוווהבת בך - נשבעת 3>
לינו את החיים שלי , אוהבת אותך !!!!!!!!1
קררררן יפה שלי התגעגעתי אלייך .. 😢
אוהבת אותך .
- -
מאמי שליייייייי אין עליו .
וואי איך באללי מחחחחר 😊
נקווה שיהיה כייף
חחחחחחח מה עשינו בגללל דיססססק😁
חחח בסוף קייבל ריקק חיחיח
איזה כייף חיחיח
והוא ככזה חמוווווד איזה קושקווווווש 😁
עייפה .
הגיע הזמן לישוןןןןןןןןןןןןןן חחחחחחחחחחח 😂
טוב מחר אני מתחילה ללמוד בטווח !
אוף כל יום אותו משפט ותכלסס עדין לא התחלתי כלווםם 😢 .
-
חחחחח זאתי עם החתולים שלה כל היום . הררגה ת'בנאדם 😁 , רצחה #
אנשששששים כאלללללה קנאאאייייייים !
כאילו כמה עוד אפשר להיות מושפלייים ? לאיזה רמה עוד להגיע ?
להתקשר מחסוי ולנסות לסכסך , לספר שקרים .
ראבק - שיתפוצצו , שיקנאו , שימותו כבר .
סעמעמעק .
את כל הדמעות הוצאתי יום שישי וזהו . לא מוציאה עליך יותר