אל תשאיר זכרונות מאחוווור
הגב שלי צועק הצילווווווווווו 😢
איןןןןןן זה לא יעזור, כל חג אותו הדבר...
נמאס לי להיות חולה, נמאסססססססססססססס
הלוואי שיהייה לי כוח ללכת מחר!
אני רוצה ללכת :|
QUOTE (-ליבי- @ 04/04/2009) אל תשאיר זכרונות מאחוווור
לא עכשיו
אעאעאעעעעעאעאעעאעאעעאעאעא
היה כ"כ כיף איתו .. #
- -
למה , למה אתה מכאיב לי ? גם ככה אני הרוסה 😢
דיייייי ,
למה הדמעות האלה ? למה ? 😢
רע לי !
והכל בגללם :\
הכל היה טוב #
למה להרוס למה?
יכול להיות שאתה אפילו לא שם לב לזה ? כי הבטחת .
" תחזרי
אין עם מי לדבר
אין עם מי לעשות
אין עם מי לשקר
תחזרי
אין את מי לנשק
אין עם מי לחלק
את החיים שלי " .
😢
כואב :[
---
למה אני תמיד מוציאה עליו הכל ?
מסכן הוא רק מנסה לעזור @
אווי אני כ"כ רעה לפעמיייייייייייים 😢