כפרה עליו (:
אין אין הוא מדהים !
אתה הילד הכי גועלי שהכרתי , אני לא מאמינה שזה מה שמעתי .
" זה אתה הכוח להמשיך (: "
הלילה יורד, קרוב אלי
צל גדול נוגע
עוטף את גופי כמו שמלה אפורה
מזכיר לי את מה שקרה
הוא תמיד שם כשאני צריכה אותו
מדהים מדהים ^ 😊
אין לי חיים בלעדייו @
מותר גם לבכות , זה מחזק
אז בכיתי בסתר
איזה יום :\
לא בא לי #
אווווווופ .
הראש מסתובב , אני מאבד כיוון
המשכתי לשתות , רוקנתי את הבקבוק
כי הלב זקוק לחום
התחלתי לחלום , עברנו רחוק מכאן
לבית גדול
שבו רק אני ואת פתאום לאט לאט
😢 😢
אין לי כוווווווווווווווווח :\
בא לי לראות אותו כ"כ @ יואו
יאלה מה היא נעלמה גם כן זאת ?!
כוסאמק @
אייזה חלוומות , אני לא מאמינה שטעיתי כ"כ . .
למה אני עדייין לא יכולה לשכוח אותך . ?
למה אני משקרת לעצמי שאתה כבר לא בליבי ????????
למהה ??? 3/>
אני שללללך אוהב אותך ( !! )
ואותי את משלימה 3>
תגידי לי יפפפה שלי -
איך לגרום לך לחייך עוד פעעם ? ! 😊