למה כול הזכרונות האלו צפים בי עכשיו ??
כנראה שזה היה סתם משחק, ולא יותר מזה.
חבל שלקחתי את זה לכיוון רחוק כ"כ.
אבל לא נורא, גם מזה למדתי..
ופתאום אני מבינה שזה לא כזה נורא כמו שחשבתי שיהיה..
QUOTE (-ליבי- @ 02/04/2009) מענייין מה איתו ? איך הוא מסתדר בחיים החדשיים ??
בעצם הוא כבר רגיייל , הוא מזמן כבר ככה שכח אותי . .
זאת אני שרק עכשיו מנסה לעקל הכול , בלעדיו . .
איך המשכת תגיד לי?
לפעמים אני מרגישה כאילו זאת הפעם האחרונה .
היה ככככיייף (:
והיום בתקווה שיהיה עוד יותר כייף . . .
למה הפחד מתגבר על האושר ? למה אני שואלת ?
אני מנסה להמשיך הלאה, והולך לי דיי טוב.
רק שהכל ימשיך ככה 😊
איתך אני מאוווווווווווושרת .
אני רוצה שזה יהיה היוווווום #
אני גוררת את זה כבר מלא זמן - יאאאללה :\
אני צ'כה לחשוב איך לבוא , מה להגיד ...
ולרסן את העצבים שלליי שלא עוד פעם זה יגמר בתקל .
שיהיהיהייהיהיהיהיה טוב בעז"ה .
רוצה רק להמשיך הלאה ולשכוח. .
נמאס לי לראות תמונות שלכם ביחד, מתנשקים,
נמאס לי לחשוב שעכשיו אתה שלה, שהיא נוגעת בך, בנסיך שלי!
נמאס לי להתלבט אם אתה מתחיל להרגיש אליה משהו או אם הכל סתם כדי להכאיב לי. .
נמאס לי מהמצב הזה, להיות בלעדיך.
אבל לא!
אני לא אשבר! אם אתה מנסה לפגוע בי אתה לא שווה אותי.
והוא? אחח הוא מדהים, אני רוצה להתאהב בו. הוא אחד שיפנק, יעריך, יאהב. .
היה לי כ"כ כיף לדבר איתך אתמול😊
אתה אהבת אותי לפעמים אולי הרבה יותר מידי
אני כבר מתה לראות את הפרצוף שלו כשהוא יראה את כל מה שאני מתכננת .
עוד פחות מחודש בע"ה . :]
יאאאללה כבר שיגיע .
כבר עומדות דמעות רק מלחשוב על זה .............. 😁