אוווווווווופ
השיעמום הווורג אותי @
ישש בית לבד עוד שעה (:
הגיע הזמן באמת !
איזה עייפות ,
ואו אני לא מאמינה
שאני הולכת לראות אותו במצב שלי :\
אין לי כוח בשיייייייייייייייייט @
אבל אין ברירה .
לא רוצה לברוחחחחחחחחחחחחחחחחחח .
אתה אהבת אותי לפעמים הרבה יותר מידי . .
"נשמתי,
אני לא יודעת מה איתי..
אם לא היית?
לא הייתי אני!!!
ואותי,
אם אתה עכשיו שומע אותי,
חזור אליי.."
למה.. ?!? ..
ה' עד מתי זה ימשך?
למה זה מגיע לי??
נשמתתתתייייייייייייייי 3 >
אווווף , בבקשה שהכול יסתדר עם המשכורת ,
גם ככה אני עפה משם , אז שיגמר בטוב ! 😊
- - -
היום בערב ממסייייבבבבה , יאייי איך בא לייייי 😊
נקווה שיהיה כיף , ומעניין (:
אתה מדהיים , ואני מבטיחה לך שלא תצתרך לחכווות יותר , אני יבוא הכי מהההר שאני יכולה .
מבטיחה !!!!!!!
כוסעממממממק , אתה כ"כ מעצצבן אותיייייייי
מסיבהבהבהבהבהבה 😊 😛
הלוואי שיהייה כיף, ושלא יהרסו לי אותה :|