מענייין מה איתו ? איך הוא מסתדר בחיים החדשיים ??
בעצם הוא כבר רגיייל , הוא מזמן כבר ככה שכח אותי . .
זאת אני שרק עכשיו מנסה לעקל הכול , בלעדיו . .
למה הוא כ"כ מתעניין בלמה אני רוצה לגמור עם זה, אם בכלל יש לו חברה..?
אוףףףףףףףףףף, אני כ"כ מבולבלת!:\
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה כיייפ היה לי איתו (:
אאניייייי - מאווווווווווווווהבת 3>
כוסאמכ' . . איזה עצביםםםם
היום הוא הולך לחטוף כאפה שהוא לא ישכח בחיים !!!!!!!!!!
😠
כוסאאמו אנחנו ביחד ואני רואה אותך אחת לשנה , מנסגר ?
אוי גם כן ..
שתפסיק לעשות פוזות ,
אחחחחחחח
אייזה לייייייגה היייה !!!!!
שירבווו יממיים כאלללללללה, ומסיבווות כאללה (:
אוף עםם השמנה הזזאת שלא באה.. [אהממ...חח]
--
חחח זהו,
לממדתיי לא לשיים עלליייך!!!
לא רוצה לדבר , בבייייי!!
קללטתי אותך מאוחחר !
לא התחלתי בכלל מתמטיקקקקקה !!
זה כ"כ קרוווב אמאמאמאמאמאממאאאאאאאאאללללה .
-
כפרוני על נוני 😍
QUOTE (רבבקה @ 03/04/2009)אחחחחחחח
אייזה לייייייגה היייה !!!!!
שירבווו יממיים כאלללללללה, ומסיבווות כאללה (:
אוף עםם השמנה הזזאת שלא באה.. [אהממ...חח]
--
חחח זהו,
לממדתיי לא לשיים עלליייך!!!
לא רוצה לדבר , בבייייי!!
קללטתי אותך מאוחחר !
חחחחחחחחחחחחחח 😊
אוקיי לגבי המסיבבבה
לא נוראא חיים שלי פעעם הבאאה
העיקר שנהניתתתתתן 😊
בעז"ה שבבבת במעגללים 😊
ולגבי החלק האחרון .
טוב שקללללללללטת 😛
חיחיחיחחיחיחיחי ומצוין שזה ניגמררררררר
הוא לא רוצהה לדברר איתך ?<
בבבבבבבביייייייייי
שייקפפוווווץ בזיגזגגגגגג על הסוסים שלו : P 😊 נכוון ?! = [אם הבנתי נככון חיחיחחי ]
איי איי אני עובדת בחופש ובכל זאת נהנית מהחיים(:
חאלללללללללס : ]
חייבבבבבבבבבבבבבבבבבבת סוף סוף לעשות את זה !!!!!! : )
שבת שלללללללום * : ) * )< =
פ'חח עלאק גם כן הוא , מה הוא חושב .
= =
אין עליו אין .. סופ"ש איתו 😊
איזה כייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייף !