אני רוצה לדעת כמה זה כואב , כדי שלא אוכל לחזור על זה עוד פעם 😢
ואי , אני חייבת לעשות את זה
QUOTE (-ליבי- @ 06/04/2009) אני עוד פההה שתדע . .
אם במקרה תחשוב, תיזכר. . תבוא אליי, אני פה רק בשבילך.
לשבור את החומות , לסלק את הפחד אחכה גם שנים עד שנהיה ביייייחד .
היה ספונטני כייפי ..
נהנתי איתו כ"כ 😊
לך תחפפפפששששששששששש
ממעצבן
חחרא של דבר!!!!!!
אייזה יום איזה יום ..............
התחיל כ"כ מסרייייח !
נגמר כ"כ מדהייייים
😊 😊
לפעמים אני חושבת שזה טוב ..
למה אני עושה את זה לעזאזאל .... ?
אוח , כבר לא יודעת .
נשבר לי מהעבודה הזו!!!!!!!!!
יאאא הם הצליחו לאסוף הרבה!!!: )😊 לא כמונ י😢
עודדדדדדד מעטטטטטטטטטטטטט ביםםםםםםםםםםםםםםם 😁
חיחיחיח איזה כיייף ,
איך בא ליייייייייייי 😊 😘
😊😊😊😊
מתתתתתתה על שתיהההן ..
הם כאלללה ננסססיככככותתתתת :-[