אוח כבר אין לי כוח ..
לא אליו , ולא אליו ..
קיצור לאף אחדדדדדדדדדדדדדדד
אני משתגעת כבר @
דיברנו פעם 1 עד עכשיו !
אלוווווווווווקים קשה ליייייייייי :[
QUOTE (LiNoRaZ @ 07/04/2009) אני משתגעת כבר @
דיברנו פעם 1 עד עכשיו !
אלוווווווווווקים קשה ליייייייייי :[
גם ליייייייייייייייייייייי 😢
^
יהיה טוב ליז :\
אוהבת אותך .
=
עיצבנה אותי זאת @ כוסאמק
^ בטח שיהיה מאמי , אוהבת אותך .
- -
יהיה טוב בעזרת השם !!!!!!!!!! 😊
איזההההההההה שיייייייייייייייייר 😁
כ"כ נכון לעכשיווו!!
אמא הוא חתיייך (: 🙄
איזה כיף, הולכת לישון D:
מזזזזזזזל שסיימנו אתמול את ה כ ל =]
יום הולדת , הידד !
יום הולדת , הידד !
נתאסף כולנו ונחגוג יחדיוו D:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יום חמישיייי בע"ה (:
אני מתגעגעת אלייייייך , אין לך מושג כמה אפילו .
אוווווווח שונננננאת את החג הזה !!
גם לצאת אי אפששששר ,
אפילו בערבב לנקות , להכין , לבשל , לדאווג יאאאאלה גם כככן .
כאיללללו מי בא אליננננו - אי אי אאאאי .
השתגעתי בבית כבר |:
לא פייר .
אני כ"כ מורעבת שזה מפחיד , הכל ריק פה ..
כל היום אני על קופסאת תירס מטומטמת
דיייי
למה אני חייבת פתאום להזכר בהכל?!
למה?!
היה לי כבר טוב!!!!!!1
אני לא יודעת מה אתה חושב ואני חוסכת ממך הסברים .
תכלס אני לא עושה כלום .....
אז יאאאאאלה שתשחרר =\