האדישות שלו הורגת אותיייייייייי .. אוח 😊
אני מקוווה :]]]]]]]]]]]]]
קרציה #
לא יכולה לסבול אותה .
זהו מהיום לא מתנגנים לפי איך שנוח לה .
שתשכח מזזזזזזזזזזזזזזזזזה !
ללכת לא ללכת....?
---
דיי נשבר לי.....איזה יום משעממם הולך להיות לך מחר...
עמוס בחפירות מהילד הזה ...לפחות אני יקבבל על זה הרבה כסף...בעע...
אין לי כוח לכלום ..פשוט כ-ל-ו-ם
בגללה הכל בלחץ @
בסוף ניחנק באוכל .
חרא עליייייייייייה !
יודעת לדאוג רק לתחת של עצמה .
ביביסייטררררר (:
מני מזומנננננני D:
אני מתה עליייייייייייייייייייייייייך
העייפות הורגת אותי 😢
אמן אמן אמן שהוא ייקנה לי את הבגדים האלה!!!
הלוואאיייייייייי !
אוף אני כ"כ רוצה את הנעליים האלה :\
למה הם עולות 500 ש"ח רבאאאאאק.
^ כי הם הנעללים הכי מכועעערווות
שהמציאאוווו 😛
==
ייאללה שיביאאאאא
ננקווה שתחחזיר לי הכל הייוםם 😊
ואני ימצצא (:
איין שבאמת כמו שהוא אוממר
שיהיה אווור כבר.
אני רואה כמה זה משפייע.. ווכמה זה יתרוום
ה ל ו ו א י ! ! !!! !
אופ , תענה :[
תתקשר תשלח הודעה ,סימן חיים .
חשבתי שאחרי אתמול יהיה בסדר.
כפרה על הילד הזה!!!
מלאך!
אוווף באסה שכולם היו איתו מלא זמן ו אני בקושי שעה😢
ה' שמור עליו שלא יקרה לו שום דבר רע..!
מחררררררררררררר אמאאא איזה פחד😁
רבקה י'נעל בית סתמיייייי 😛
בגלל שהם הכי יפות זה יקר!!
ממ' .. אני רוצה אבל קשה לי \: