כמה אושררררררררררררר 😊😊😊
- 5 -
איזה יוםםםםם .
כמה שחשבתי שהיום הזה הולך להיות על הפנים , בסופו של דבר ?!
אחלה של יוווום , ובע"ה גם הערב יהיה משוגעעע (:
כאילו מה הקטטטטטטע מה ?
לך אני מתחילה לא לסבול אותך מרגע לרגע .
ששקרן מדופלם
הייא המלאך שלללללי !
כל פעם מחדש אני מבינה אאאת זה ,
כל פעם מחדש אני בודקת את זה
וכל פעם מחדש אני מגיעה לאותה תשובה (:
לא כל אחד זוכה לכזו חברה - אני שמחה שזכיתייייייייייי .
בלי עין הרע הלי עין הרע D:
אוף, הוא יכול בכלל??
יש לו אפשרות וסמכות כזאת לא לשלםפ לי משכורת ?!!!!!??
כוס אמק אני רוצה לרראות אני לא אקבל את הכככסףף שללי ,
חוצפן גם כן הווא X =
וגם כן המדריכות עם ההתנדבות החופפפרת הזאת
יאלללללה כבר , לא רוצה לבואאאא . לא מעוניינננננננת :\
=בעעעעעע=
יום ממעצצבן ..
לפחות עשיתי וואחחד טיפ 😊
וגם ככן החופש הזה שניראה כאילו הוא הולך להיות המשעמם ביותר בקצצבות תתבלללל
אתה איתה ולא איתי למרות שזה לא נגמר,לא נגמר,לא נגמר.
אני מצפה ..
רק שלא אתאכזב ..... \ :
לא צריכה את המצב הזה ..
למה לי ?
ס'אמכ .
משעמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😢
שיעמווםמ=/
אאבל אין היוום אני לא יוצצאת שמחר שלא יגידו שאני כל
היום בחוץ עד הבווקר ,
ממספפיק מחר .. חחיחי
=
טטטטטטח עלאלק לא נצא לטיוול ,
ככממה בדרננים יש לאחרוננה .. חחח