אבל הכל היה כ"כ טוב אתמול . 😢
אני מתפוצצת עוד שניה .
QUOTE (-ליבי- @ 31/03/2009) על החיים שעברו בלעדייך שאני נזכרת בענייך כשאני נזכרת בשפתיייך ,
איפה אתה היווווום ? אני רק יכולה לחלום , רק יכולה לחלום .
אני מתגעגעת אלייייך כ"כ למרות הכול .
בבקשה, תחזור.
אני א ו ה ב ת אותך ותמיד אבל תמיד פה בשבילך, מחכה ל ך. .
ירד לי כזה אבן ענק מהלב מצד אחד ...
אני מאוד בעעד ! וגם לי זה נראה הצעד הנכון ,
מצד שנני אני יודעת שאהיה לי קשה לעמוד בזה אולי אפילו אני אשבר באמצע :\
הלווואי והיא תרשה לי , הלוואי .
ואני הכי לא מצטערת שיצאתי לעבוד היום
קריעת תחת, אבל הכל שווה בסוםו של דבר!!!!!
יאללה עוד יומיים בגרות בתיאטרון 😊
אני לא עומדת בזזה וזה מרגייייז !
איפה הקשיחות שבי שאני צ'כה אותה ? :\
ה-צ-י-ל-ו
מה נסגר עם העולם הדפוק הזה??
ואולי כל העולם בסדר..
ורק אני דפוקה?!?
יאלללללה חודש חדשששששש :]
רק בשורות טובות בעזרת השם 😊😊😊😊😊
^ למה כל העולם בדיכי?!
הפיייייייייייייייייייייייייייייייייי 1 באפריל 😛 😛 😛
אופ, שוב זה קורה \:
מקווה לא לקבל עד יום ראשון.
אולי די?!?
תפסיקו לפגוע ולשגע כבר..
לא יכולה יותר.
QUOTE (שירוווווווש @ 31/03/2009) רבקה י'נעל בית סתמיייייי 😛
בגלל שהם הכי יפות זה יקר!!
לאא בגלל שהם זוועה הם רוצים להרוויח כסף על אחת כאילו קנית אלף כמוהם...
בעעעע חחחח לא שוות שקקקל...
איזה טיפפ עשיתתיי..אני מקווה שהכול ילך טובב...אחח משעמםם לייי...
איזה חפרן הילד הזהה..