אין דברים כאללללללללללללללה 😊😊
אייייייייייין לי עווווווווווווווווווווד דקה
יאללללללללללה שיגיע כבר התקופה הזאת - פליייייייייייז :]
על החיים שעברו בלעדייך שאני נזכרת בענייך כשאני נזכרת בשפתיייך ,
איפה אתה היווווום ? אני רק יכולה לחלום , רק יכולה לחלום .
אני מתגעגעת אלייייך כ"כ למרות הכול .
עיייייייייייייייייפפפווות :\
" FOR YOUR LOVE I WOULD DO ANYTHING "
טאוווווב כבר רואים שיננננוי 😉 ,
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה כככככככיף ...
ואוו כמה אפשרויות ,
ועוד אני חשבתי שאני לא ימצא כלום D;
אין לי כוח להתחיל ללמווווווד אווווווף
שוננננאת שונאת סעמעמעמעמממממק .
יאו אני כ"כ שמחה שזה מה שקרה !!!
ואני מקווה שהכל יהיה בסדר(:
הלוואי אני אראה אותך .
^ ליזו תרגישי טוב בובה 3>
הללווואי היום גם .
הלוואי.
^ תודה אהובתי (:
אוףףףףףףףףףףף
^ בכיפ חיימ' .
אפחד לא יעשה לי רע במיוחד לא את .