מזל טוב אהוב שלי .
למרות שאנחנו לא ביחד , אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם .
שתהיה לך יומולדת שמחה !
אני אוהבת אותך , גם אחרי חצי שנה ..
מתגעגעת כל כך . 😢
זה לא מגיע לו
שתאהבי אותו
הוא לא שם באמת, את יודעת
הוא לא יכול לתת לך
את מה שאת צריכה
אז תניחי לו
תתנו לו לחזור בחזרה
בבקשה , תן לי לשים לזה סופ , היום .
אני מתחננת .
אוי היא חופרתת הקטנה הזאת . :\
תשלחי פקס פה,
תשלחי פקס שם,
תחתמי ויתור פה,
תבואי למבחנים שם,
דייייייייייייייייי חרפנו אותי כבר מהצבא הזה!!!!
מה אני צריכה עוווד לעשות כדי לקבל מנילה של 97?!?!
שיאוווו
בבקשה אלוהים , אני מתחננת .
חזרות חזרות חזרות
אין לי חיים!
בבקשה .
שוב
ושוב
ושוב
ושוב .
אווף למה איזה נאחחסיית ...בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
אווףף יאלה יאלה יאללללההה כבר שיגיעע...
אני מיוואשת יאראאאביי....
אני מתגעגעת ,
משתגעת פה .. למה ?
זה הורג אותי , ה ו ר ג !!!!!!!!!!!!!! 😢
אואוואואואואווא 86 סופי?!
חרא רצח!!!!!!!!!!!!! :\
יש לי מזל עם מבחנים בזמן האחרון..שכונה רצח..מבחן משותף😁
אין לי חופש בכלל:\