ואי אין לי כוווווווווווווח .
גם אני רוווווווווווווצה # : (
אוווווווווווווופ .
איך בא לי להיות איתן שם ...
זה לא פייר : (
הן בטיול שנתיייי - אחרווווווון !! ואני בבית !!!
שונאאת את הבצפר הזה , הכל בגללם .
ואואואטואואואואוא
די כבר @
ימי שני הם הימים הכי מעצבנים הכל בגלל המעבדה הזאת !!!!
הרסה הכככככככל :\
איך לא הקשבתי למישפט הזה אז ..
מי שעושה את זה פעם אחת יעשה את זה עוד הרבה .
די נמאס לי מהמקווווווום הזה כוסאמק :[
זה לא נגמר הקקה הזה יואו @