QUOTE (לילוווווש @ 29/03/2009) אוף , איזה בילבול .......
מצד אחד הוא , מצד שני הוא ..
פפפפפפפ' מה עושים מה ? 😯
אני לא מבינה מה יש לכולם בעולם הזהההההההה !?
או שאולי זה רק אתם . איך שניכם מצליחים לשגעעע אוווותייי אייך ?
אז למה אני בוכה עכשיו ? 😢
נמאס לי כברררררררררררררררררר
חחחח איזה יום מטומטם 😂
אוווף אין לי כוח להתחיל למתמ' :|
זה מלללללא חומר 😢
נשברררררררר לי מתאטרון!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אימאלה הסיפור הזה מוציא אותי מפרופורציות .. זה מטריף אותי
באמת שזה משגגעע אותי .......
אלוקים יאללה כבר תגאל אותי ....
בבקשה אני רוצה ר-י-ג-ו-ש-י-ם...😢
אוףףףףףףףףףףףףףף
מה יהיה עם הסיפור הזה ?!!
זה חירפפן אותיי
רק רעע זה עשה ליי. . אוחחחחחחחחחחחח
QUOTE (-ליאלה- @ 29/03/2009) אימאלה הסיפור הזה מוציא אותי מפרופורציות .. זה מטריף אותי
באמת שזה משגגעע אותי .......
אלוקים יאללה כבר תגאל אותי ....
בבקשה אני רוצה ר-י-ג-ו-ש-י-ם...😢
אוףףףףףףףףףףףףףף
מה יהיה עם הסיפור הזה ?!!
זה חירפפן אותיי
רק רעע זה עשה ליי. . אוחחחחחחחחחחחח
איתך , איתך ,אייתךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
די נמאס לי כבר:/....
היום על האש אצלי....מקווה שיהיה כייףף בלי מריבות וכאלה...:]
כיאילו מה הקטע שלך ? אין יותר הודעעות , לא שיחות , אין אייסי , אין פאלפון .
מה נסגר איתך מוותק ? אני לא רוצה לאבד את מה שמתחיל בנינו .
אויי אני לא יכולה כבר להסתכל על עצמי :[
אווווווווווווווווווווווווופ
=
אייייזה מדהים הוא איייזה 😊
די נמאס לי .
בבקשה בבקשה אני רוצה לשים לזה סופ !!!