רציתי בנינו יותר , אתה חייב להבין ולהפנים . אני עדיין רוצה .
QUOTE (נופ-נוף1 @ 27/03/2009) אני חייבת מיום ראשון להתחיל לחרוש !
עוד שניה בגרויות ... ואני ?! אדיששה כמו שבחיימשלי לא הייתי |:
אוווווווח שונאת בצפר .
עכשיו שיבוא כבבבר ! 😊
:\
^
לפחות אני לא לבד D=
חחחחחחח היא כזאת מצחיקה , התגעגעתי גם לזה ...
מפתיע .
תגידי כי אולי נכון לא לפתח ציפיות , לא לפתח אשליווות .
זה בידיים שלך עכשיו..
אני עדיין לא כל כך בטוחה, אבל אנחנו צריכים ת'שיחה כדי להבהיר הכל.
אני רואה לך בעיניים , אני רואאאאה אאאת הכול .
When I need you
Just close my eyes and I'm with you
And all that I so want to give you babe
It's only a heartbeat away
^^ תגידי איך קוראים לשיר הזה ??
---
אל תהיא מי שאת לא !!
QUOTE (-ליבי- @ 28/03/2009) ^^ תגידי איך קוראים לשיר הזה ??
---
אל תהיא מי שאת לא !!
When I Need You - Celine dion
שיר יפפפפפה (:
- -
איזה חלום .......
ואם זה באמת ככה ? |:
עוד אני צריכה ללכת אליהם עכשיו 😕
QUOTE (נופ-נוף1 @ 28/03/2009) QUOTE (-ליבי- @ 28/03/2009) ^^ תגידי איך קוראים לשיר הזה ??
---
אל תהיא מי שאת לא !!
When I Need You - Celine dion
שיר יפפפפפה (:
תודה רבה מאמי 😊
---
איזה עצבייייייייייים שאני באה לשם , אבל יום שבת ואין לי אין להודיע לך שאני באה . .
זה אומר שאני לא אראה אותך היווום . . ובכלל בזמן הקרווווווב .
שלושה שבועות כאילו כלום:\
באלי לראווות אותך , אתה אפילו לא יודע עד כמה . . .
חחחח חלמתי שהוא לא בתול שפתיים יותר 😁