" בגללל שראיתי אותך הולכת ולא עצרתי אותך עכשיו אני בוכה .
ויכול להיות שהאמת זה רק מכשול כדי להגיע לליבך .
אהובתי , אני נותן לך את הבטחתי שבפעם הבאה את נישארת . "
היה טעעעעעעעעיייים .
אווח איך אני מתה על זה ... :]
אווווח כמה שהוא יפה .. אמא !!!!
כפרה עליווווו נוני שלי 😊
איזה טיפול שיניים , בעעע להקיא פשוט :|
יש לי עוד כ"כ הרבה טיפולים, אין לי כוח וחשק להכנס לזה עכשיו \:
אוווווף שייגמר !!
ייאלללללה איך באלי חופששששששש
אני מתה מתה מתה מעייפות, לא יכולה כבר....
גם כן השעון הזה , למה הזיזו אותו דווקא בשבוע לחוץ?
אוווף אני רעבה ולא יכולה לאכול כוסרבאאאאאאאקקקקקק 😢
הלווווווווווואאאאי -
שלא יגמר לעוווללם 3>
לא זוכרת את עצמי מאוושרת ככה ,
כ"כ הרבה זמן 😊
איזה נאחחסיית אני יאראבייי..
מה אני עושה עכשיו ממהה??
אייייייך שאני מכירה את עצמי זה משששו D=
ברוך ה' עבר השבוע הזה , המבחנים האלה .....
יום שני ייגמר , ושלום על ישראל !!! קצת חופש מהלימודים החארות האלה :/
- - -
מה זאת אומרת -
"שם עלייך דגש !?"
אוווווווף סעמק איך הסתבכתי איתם עכשיו |;
- - - -
שבבבת שלללום שתההייה 😘
אתה כל כך מדהים ,
וכיף לי שהכרתי אותך באמת אתה משהו מיוחד :]
אויייש מגמר תיאטרוןןן
אני מקווה לציון טוב..כי הבוחנת הייתה דיי נחמדה כזו
נותר רק להשלים שעות שינה😁
כמה בייביסיטר 😮
אני גמורה מהם!
אני חייבת מיום ראשון להתחיל לחרוש !
עוד שניה בגרויות ... ואני ?! אדיששה כמו שבחיימשלי לא הייתי |:
אוווווווח שונאת בצפר .
עכשיו שיבוא כבבבר ! 😊