" נשמתי -
אני לא יודעת מה איתי ..
אם לא היית לא הייתי אני " (:
אוף , אני מתגעגעת אלייך ..
😁
ואווו
זה מפחיד לחשוב על זה :[
אני מקווה שהם לא רציינים .
למרוות שזה יעזור לי !
=\ אויייייייייייי
אווי ה' שלי רק תן לי את הכוח
בבקשה שזה לא יקרה @
אני מרגישה מאושרת איתו .
אני מרגישה שהוא האחד
- 5555 -
בבקשה שלא יגמר בגלל זה :\
^ לינו מה קרה מאמי ? דברי איתי ....
===
אמממא כמה זמן לא הייתי מאושרת ככה - 5 -
בזכותו .
😊
אתה חייב לצאת לי מהראאאאש , זאת תקופה חדשה ואין מצב שאתה תיהיה בה .
^
ליז יהיה בסדר - אוהבת אותך (:
=
איייייייייייייי
אני ימות על הילד הזה @
ימווווווווווווווווות חח
אני אמחה את דמעותייך..
ורק שלא תבכי עוד
ל ע ו ל ם .
^ מקווה מאוד בשבילך בובה , לא רוצה
שתהיי לרגע עצובה הבנת ?
ואני תמיד פה אהובתי :]
==
אוווווווווח כפרוני שלי 😊
תגידי כי אולי שכחתי מזה רגש כמו שלימדת אותי . .
למה לא שורפת וחודרת אהבה בתוכי [=
^
ליזוווווווווווווווווז [=
אני אווהבת אותך כ"כ 3>
תודה נסייייכככה שלי .
=
חחח הוא מטורף D=
עלק עידנייייייייייי
איך הוא נדלק פחחחחחחחחחח
הלוווואי שתתקשר ונקבע כי אני באה בכול מקרה . לפחות שאני יראה אותך .