אחחחחחחחחחח יא רביי ....... כמה שאני רוצה את החצאית הזו !!!!!!!!! 😢
אלוקיםםםםםםםםםםםם באמת שלא מתחשק לי ללמוד ....
לא בא לי , אני לא רוצה 😢
ואני גם לא רוצה להעתייק .. אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף אני מטומטמתתתת 😢
בא לייי למותתתתתתתתתת אני מרגישה חרא ,
נאחס , מסריח ...
למה ?~
הכול בגלל היום הדוחה הזה שעבר עליי היום
בגלל המניאקקקקק בן מניאק הזה ..
למה הוא חייב להיות כזה רע וחסר לב ?
מה כיף לו לראות בנות בוכות לו מול העיניים ? עושה לו טוב להרגיש השולט , החזק ?
איככ
גם כן רב , עללאאאאק .. כל כך ע-ל-א-ק ....
נימאס לי ממנו !!
יאללללה כבר שיגיע יום שלישי נצא כבר לחופש אינעל דינאקקקק :\
נמאס לי מהעניין הזה כבר :[
זה הורס לי את החיייים !
הלווואי והיה לי את האווומץ הללווואי
וואאי אם המניאאקק הזה היה מוליי הייתי דווקקקקקרת אותו בלי לחשוב פעעמיים !!
שונאתתתתתת אותו
מה הוא זיבל להורים שלי בממוחחחחחחחח הסית אותם כמו מטומטםםםםםםםם
אוףף והכי חחרא שאניי לא יכולה לעעשותת כללווום כווסעעמקקקקקקק: \
אני שונאת את הבית ספפר הזהההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
בא לי ללמותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
לא בא ליי שיגייע הערבב ואני אדבר איתתו ..
לא בא לי שיגיע יום ראשון לשיחה המחורבננת ההזאאתתתתת !
לא באא ללי לראות אותו במשך עוד שנתיים וחציי מחיי , יום יום
לסבול אתתתתתתתתתת הננעעעעעעעל האשכננזייה הזאאתתתתתתתת
הזקןן הדוחה שללללללללו
והמשקפיים הפרופסוריות שללוווווו
וואאיי
😢 😢 😢
אווףףףףףףףףףףףףףףףףף
בקשההההההההה אללווקיםםםםםםםםםםםםםםםםםם תעשה שיגיע יום שלישי ~!!!!~ אממןןןןןןןן =[
לך כוסעמק, תראה מה יצרת תראה .
אוף לא למדתי כללוםםם !!: (
אני מבקשת אל תתרחק , אל תאבד את הקשר החזק שהיה בנינו . .
בא לי להקיא=\
אווי אני מתחילה להיות לחוצה=\
שיהיה המווווווון הצלחה!!!!
חחחחחחחח אמא איזה מאמי הוא! זהו הוא חז ר להיות מושלם
ואני חזרתי להסמיק כל פעם שהוא מדבר אליי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח