QUOTE (ADIDUSHIT @ 28/03/2009) חחחח חלמתי שהוא לא בתול שפתיים יותר 😁
וואיי אני עדיין לא מאמינה עליו .
איך היא סלחה לו על זה, איך?!
סמרטוט הילדה!
שבת משעמממממממתתתתתת.............
אין לי כוח לביצפרר הזה...
נו יאללה שיגיע כבר שיגיעע...!!!!!:/
איזו חצופה וואי זה כ"כ מעצבן אותי
ואני לא ילדה כזו...
וו אי הכל כ"כ מחזיר אותי ללפני 3 שנים
מתגעגעת ולא מתגעגעת...=\
אני פרה!!!😢
אני לא מאמינה שהם לא העירו אותיי
איזה פרה , ישנתי עד 3!!!
כאילווו מה הם לא יכולים להעיר אותי כמו כל שבת? מה אני עז?
כמה פינטזתי על החמין הזה... רעים פשוט!
גם כן השבת עד שהיא יוצאת :\ מוציאה ת'נשמה..
אוווף אין לי כוח עכשיו לבוחן הלא קשור הזה ולמבחן גם כן הממש ממש לא קשור הזה.
מה הם תוקעים אותו לפני פסח ? הם לא רציניים ...
בעע כמה תלונות ומענות, שיהייה כבר איזזה משהו אחד, לא יותר, טוב ! :|
אוווווווווווח קוקי שלי :]
היה סופ"ש מדהיםםם
אוף שונאת את הההרגשות האלה ,
שונאת שזה פשוט משתלט עליי .
זה לא מעניין אותי , חאלס עם המלחמות מוח האלה !!
לא אכפת לי מזה , :\
הלוואי שיהיה שבוועע טוב ..
בעזרת ה' !!
והשיחה מחר תלך טוב ,
ושהיא ל-א תצדייקקקק אוותו .
^ אל דאאגגגהה (:
איזה שיעממממממממממממוום יא רבייייייייייי
אני מתחרפפפפפפנת מששיעמווווווווום
אייזה משעמם זה לשבת מוצ"ש בביית/=
שתתברייא ,
כואב לי לראות אותה כככה :[
==
איזה פאדיחווווות
סאחטטטטטטטק
לא נעיים בככלללללל.. מה הסיכווים שהוא לא שמע?!
אווף הלוואי .....
מזל יש לי אוף
ואווו היה כ"כ כיף עם כולםם
למרות שפיספסנו ת'אוטובוס היה כ"כ מצחיק😁
בטח מחר נדע ציונים!!!!!!!!
עאעאעעאאעא
אותו הדבר, אותו הדבר .
כמו כל פעם .
נמאס פשוט , נמממממאס .. למה אני צריכה לאכול את זה?
לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה😊
הוא חמווווווווד .
דייייייייייייייי @
היא פשוט חושבת רק על עצמה .
טיפשה ומפגרת .
בגללה אני נדפפפפפקת - שונאת אותה כ"כ .
הרסה ת'יום :|
ווווווווווווווואאאאאו !
לא יכלתי לבקש משהו יותר טוב מזה ,
היה מדהים - מדהיםם - מדהים #
הוא מדהיייייייים [ !!!!! ] .
שבוע שלם שחיכיתי ליום הזה והיה שווה כל שנייייה (:
אנננננננני מאווווווההההבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
יאמיייייייייייייייייי
איזה טעיייייייים 😛
אוף , איזה בילבול .......
מצד אחד הוא , מצד שני הוא ..
פפפפפפפ' מה עושים מה ? 😯