יווווווווווווווווווווואו איזה כיייף היה לשמוע את הקוווווווול שלך , המשולללםם .
ואני מקווה שלא תצטרך לספור עוד הרבה ימים עד שניפגש , מבטיחה !!
אני יעשה הכול בשבייל לבוווא הכווווול .
חייייייייייימשלי כול האמונה חזרה לי , החיוך לא יורד לי מהשפתיים , האווושר פורח בי .
הלווואי שזה לא יייגמר לעווולם . . . ובכללל הרגעים איתך יהיה המושלמים בחיי .
אני כ"כ נהנת מהמחשה שבקרווווב מאוד נהיה ביחד כ"כ הרבה שעעוווותתתת .
צחוקיים , בלאגנים , ניחיייה את החייים .
אני מתגעגעתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אני ימות בלי הילד הזה , ימוווווווות @
ואיך תמיייד שני המשפטטים האלו עולים לי בראאאש , ותכלס הם כ"כ נכוניים לגביי .
ואו הפרקים האלה יגרמו לי להתקפי לב :\ חח
וואי יום ראשון ואני מרגישה שהוא חמישי
אהההההההה אני מ4 וחצי לא בבית עכשיו נכנסתי!!!
בקושי למדתי=\ אוווף אני חייבת נס!
(שיעזור לי מחר ושישעיר אותי ערה והכי חשוב שיציל אותי מה@$%הזה!)
מה מה הוא רוצה ממני מה????
השניה נכנסתי הביתה שירד ממני!
שיעזוב אותי בשקט אלו החיים שלי,ש-ל-י!
מה הוא מתערב בכלל???
מי הוא שיגיד לי מה לעשות ,מתי ואיך????
אני רוצה קרבי אני יהיה קרבי וגם אם יתחשק לי להיות פקידה אני יעשה מה שאני רוצה!
עוד יום במעבדה :\
משעמם לחלוטין !
=
מה היא גם דופקת תוכניות עכשיו ?
מעצבנת ! נמאס לי שהולכים תמיד לפי החליל שלה @
שלחה אותי עד לשם החרא הזאת .
כוסומו #
אייזה אמא חופרררת יא אללה ..
שתחררי .
פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ
אני מפחדת ..
זה מלחיץ אותי כל הנושא הזה ......... 😢
איזה חרא %
אוווווווופ :[
מה אני עושה ?!
ההורים שלי אהבו אותו זה כבר טוב 😊
כפרוני .