בא לייי בא ליי כבר....שיהיה משהו איזה ריגוש אפילו
סתםםם משהוו...
נמאס לי מההההההההההההם
אני מתחרפנת כבררררררררר אני לא יכולללהההההההההההה
בא לייייי למות !!!!!!!!!
לא רוצה לראות אותם לא רוצה לשמוע אותם לא רוצה לגור איתם!!!!!!!!!!!!!
בגללם הם מאמיסים עליי כל חג, ובגללם אני מסתגרת כל הזמן בחדר
נמאס נמאס נמאסססססססססססססססססססססססססססססססס 😢 😢 😢
תעשה אולי משהוו?????? אני לא יכולה להמשיךךךךךךךךךךךךך
אני שונ את אותו!!!!
אני שונאת אותו אני שונאת אותו!!!!
אני כ"כ שונאת אותו!!!!!!!!!!!!!!!
דייי דיייייי דייי כב ר!!!!
אני רוצה לעוף מפה!!!!!!!!!!!
אווחח די נשבר ליי....אני לא מאמייננה שביום
הראשון של החופש אני יושבת בביתת...בעעע..נאחסית
שכמוני....נשבר לי כבר מהחורר הזה...די דידידי למה עברנו לפהה.?
לממה מה היה רע בנתיבות מה......ראבאק.............:/:/.....:'(
די כברררר ינעל רבאאאק
לממה ?? ממה עובר עלייייי סאחטטקקקקקקק?!
שתתאבדדדדדדד טווב@?!
נשבר כבר.
עיפוות =/
אני צ'כה להיתפס על זה וכמו טיפששה אני ממשיככה :\
אווח ...
איך אני עושה את זה עכשיו ?! יא אלללה .
-
איזה כיף היה לקבל את כל הטלפונים האלו :]
עשו לי טוב על הלב ...
לא באמת בא לי לצאת היום לעבוד..
אבל אני צריכה ת'כסף הזה..ואני לא אדפוק אותה גם עכשיו..:X
יאללה נקח הכל בסבבה..אני עובדת לפחות עם אנשים בגילי😁
היום הולך להיות משעמם , אבל מחר יהיה סווווווווווס
אופנייייייייי עם כול החברות ביפ יהיה צחוקייייייייייה אשששש .
אולי אני גם יראה אותך חייימששליייייייי .
גם אני וגם אתה נפרדים כמו יום ולילה .
יאלה בא לי קצת משהו אחר ...
שבוע הבא סופרלנד עם כול החבר'ה , אופנייייייי איזה צחוקיים הולך להיות . . .
מישהי פה סופסוף קמה עם מצברוווווווווווווווווווח 😊
יאייייייייי , אושר .
בא לייייייייייייייי ,
בא לי ובא לייייייייייייי D: