לפחות הלך נחמד ... נקווה שגם הציון יהיה טובב ... 😊
אוף לפעמים זה כל כך לא פייר , לא הוגן , מ ת ס כ ל .
😢
גם כן כל השבוע הזה הולך להיות ע-מ-ו-ס מבחנים ,למה ?
לפחות נקווה שהמעופף הזה באמת יחזור אליי ואניי אעבוד .. קרציה שכמוהוו
חולה אלצהיימר !!!!!!!
הייתי המשחק שלך באהבה הזאת,
בגלל האהבה הזאת זלגו לי רק דמעות.
היית איתי וגם עם אחרת.
הוא סתם ילדותי ..
העיקר בן 21 .. מתנהג כמו בן 3 . 😂
QUOTE (-ליאלה- @ 22/03/2009) לפחות הלך נחמד ... נקווה שגם הציון יהיה טובב ... 😊
אוף לפעמים זה כל כך לא פייר , לא הוגן , מ ת ס כ ל .
😢
גם כן כל השבוע הזה הולך להיות ע-מ-ו-ס מבחנים ,למה ?
לפחות נקווה שהמעופף הזה באמת יחזור אליי ואניי אעבוד .. קרציה שכמוהוו
חולה אלצהיימר !!!!!!!
חחח סטלן מת הבנאדם אה חחחחח 😂
אל דאגי נחפור לו כהרגלנו 😛
אווף אני שונאת תבנאדם הזה פשוט שונאתת כמה חוצפן אפשר להיות?
אין גבולות לבנאדם הזה פשוט איןןן
היית מתתת פשוט מת שאני יריב עם מישהי בגללך או בשבילך...
אתה האחרון פשוט האחרון יחתיכת תחת מהלכתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואני לא אוהבת אותך יותר תקלוט תקלוט תקלוטטט כברר
גם כן הוא עכשיו מה הקשר מאיפה זה בא ליי...?...
צרות בצרוורוות חח.....:/..
פה פה פה פוווקר פייס
פה פה פווקר פייס 😊 😛
פחחח בלי ריצה עלק...
טוב יאללה עברתי את זה=]
עכשיו נישאר לשרוד עוד...4 בערך ואז את פסח!!!
ואז נדבר.. חחחחחחח המטרה הבאה לשרוד את פסח=]]
וואי היא נשמעת ממש חמודה=] חחח אני מחבבת אותה חחחחחחחחחחחחחחח
QUOTE (koka15 @ 22/03/2009) הייתי המשחק שלך באהבה הזאת,
בגלל האהבה הזאת זלגו לי רק דמעות.
היית איתי וגם עם אחרת.
יוווווווווווווואוו אמאל'ה אני חייים מוזריים .
עכשיו חזרתי מירושלים עם החבר'ה ופשוט חרשנו את השיר הזה אחרי איזה שנה שלא שמענו אותו . .
ואמרתי לעצמי מה הסיכויים שאני ימצא את המילים שלו פה . . יווווווווואו .
QUOTE (לילוווווש @ 22/03/2009) ס'אמכ נשבר לי .
אווווף😢
ווגם כן הממזלל הננננננאאחחחס שללללללליייייייייייייייייייייי
הכלל חייב ליפווווווולל ביחחחחחחד 😢😢
באחטטטטטטטטטטטק אני לא יוודעת מה להחלליט..
מצצצד אחחד אני מתה מתה כבר להגשיים ת'חלוווום הזה של החללללללקה
חללק כזה ,
אבל אני גם מתה להפלללללגה הזאת מ=ת=ה!!
נאחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחס
היום אני עוזבת את כל מה שאהבתי
היום אני פוצעת את כל מה שיקר לי
עכשיו אני שומרת על כל מה שאבד לי
עכשיו אני שוברת שתיקה.
קרציות כל המקום הזה נמאס לי @
קקות שיחנקו !!!!!!
=
יאאאאאאא איזה יומיים הולך להיות (:
כיפ כיפ כיפ .
להלהלהלה יאלה שיגיע הערב שיגיע מחחחחחחחחחחחחחחר !
זו הזדמנות טובה בשבילי ....
אבל מה אני עושה ?
><
אוף חח
שונאת להיות פה .
מתה לברוווווווווווווווח @