היהה מצחחחיק ! D=
אין עליה בדברים האלה איין ...
אני רק מקווה לא למצוא את עצמי מסבירה במשטרה מה עשיתי שם D:
זה הסגת גבול או משו כזה ...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😁 😁
מקווה שהשבוע הזה יהיה יותר טוב
תניח לנפפפפפפפפשי :'(
היום הולכת להתפרק .. לא אכפת לי
יאאלה עם השירות לאומי הזה ..
באלי כבר להתחייל 😛
בכלל איתן ביחד ! יהיה כיייייף (:
בע"ה , בע"ה ......... #
גם כן זה עכשיו .......
יאלללללללללללה
בלאט. אין לי כוח למתמטיקה!
מחר מחר מחר -
יאאלה ממממחר :]
ה' בבקששה מחר . . .
עצצבייםם אווווףף
חחראאוות
ווהם גם כןן נאחסיוווווווווווווווווות 😊
אני רוצה לישוןןןןןןן!
אין לי כוח ללכת=\
חחחחחחחחחח אני במצב רגיש!
יאאאא אמן אמן אמן שלא ת יהיה ריצה!!!
לא איכפת לי מה נעשה ר-ק לא ריצה!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני משהו...
שיהיה כיף...
ושההרגשה הזו תעבור...
ידעת שאסבול
והסברת לי הכל
צדקת אח יקר
עכשיו ליבי נשבר
יואו הוא מביא לי גורר :]]]