כבר עוד אני אוכל לחכות ??
:\
לא נותרה לי עוד ברירה , ושוווב בפעם המלייון אני מצטערת על כול מה שגרמתי לך . .
שמחה ששנינו המשכנו הלאה כי לא היה לנו עתיד יחד .
יום רודף יום - כמו בסרט ,
לא מוצאת תשובות . . .
איך אהבנו , התקרבנו
איפפה התקווווות ? ? ?
😢
ותני לי מעט אהבה
וחכי לי עוד רגע אחד
שיבוא יפול על ברכי
לא ידעת כמה את חסרה לי
מה שנשאר בליבי
ביקשתי שלא
ולא יכולתי עוד לגעת
הלכת לי בלי לדעת .. =[
נמאס ליי ממך!
נ=מ=א=ס 😢😢
תעעזור לי להשתחרר מכל זהה בבקשה 😢
אווף איזה שבוע לחוץ הולך להיות , שיעבור מהר .
לפחות יש 2 דברים טובים (:
אללללה יום שלישייייי 😛
אני עדיין לא מצליחה לעכל שאחרי שבועיים שאל התראינו
ויתרתי על הכל כדי לצאת ולראות אותך
ואתה פשוט שמת זיין
כל הערב לא התקרבת אלי.
אני לא מבינה, אתה מתבייש בי פתאום?!שאני אבין!
לא ציפ]יתי לזה ממך, או שסתם הייתי עיוורת.
מאכזב שאתה אפילו לא שולח הודעה.
בסוף מסתבר שאתה פשוט ילד קטן!!!
אולי הייתי צריכה ללכת אלייך אתמול
נראה לי,אבל רק נראה שאני בהתמוטטות עצבים...
נמאס לי מעצמי כבר!!!!!! על מה אני מרגישה רע בדיוק?
על זה שאני לא מוכנה להנהג כאילו כלום לא קרה?כי לא נראה לי שמתישהו פגעו בי ככה...
ורק המחשבה על זה עושה לי חשק לבכות ונמאס לי מהכל כבר!
איכשהו גם כשאני הכי בסדר אני מרגישה לא בסדר אז דיי!
מה נסגר , למה אתה מתרחק ככה ? אבל מאמי אל תדאג בקרוב ניהיה יחד : ]
מה קורה לי ?
זאת לא אני :|
איפה החיוכים ? הביטחון ? השמחה ?
הדבר היחידי שמחזיק אותי זה הוא .
בלעדייו לא היייתי מתפקדת !
אין הם פשוט מדהימי ם אותי כל פעם מחדש!
אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווף
הם לא אמורים לעזור לי?????
מה כבר ביקשתי מה???
איכסססססססס
נמאס ליייי נמאסססססססס
מבאס המצב הזה ..
מ ב א ס 😢
למה אני עדיין מרגישה רע ולא בסדר???