הימים עפיייייייייייים לי
שבועיים אחרונים לאזרחות =l
אייייזה כייפי היה איתתן מתה עלייהן , חייימשלי .
גל ואמא שלה אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייהן
נכנסת לי עמוווק ללב מהשנייה הראשונה שאני מכירה אותך ידעתי , אבל בתקופה האחרוננה זה כבר השיא !!
" יש לך עיניים יפות , את ממש מתוקה "
😁
איזה חמווווווווד !
הביאה לי את הקריזה היום!!!
חצופה מה נראה לה??? זה חצי כיתה איזו מגעילה היא איכס!
חח אני אפילו לא יודעת מה ...
רק שזה יעבור כבר!