המילים האלה לא יוצאות לי מהראש .😢
שוב פעם חזרתי לאחור אחרי הכל .
רק יודעת שהפסדת, שהפסדתי, שהפסדנו.
הבנתי את המשחק שלך , עכשיו באמת תשכח ממני .
אם היא לא באה היווווווווווווום
יואווווווווו אני ירצח אווווותה @
די כבר כמה אני יכולה לסבול את זה ?
היה טווב וטוב שהיה :]
עברנו את זה סופסוף .. עכשיו נשאר לחכות לתשובות ^ יהיה טוווווווווווב .
או לה לה 😊😊😊
איזה יוםםםםםםםםם ..
אלללה סופשבועעעע נדיר 😊 ב"ה .
בוא אלי , בוא אלייי , בוא אליי זה לא סתם אולי .
QUOTE (שלומיתי144 @ 19/03/2009) אוףףףףף
חולה מתהה..
חחחח עם כל הטישויים שהוצאנו היום ב 3 שעות
כל שניה מוציאות אחד אחרי השני :\
אחח יהייה טוב בעז"ה 😊
QUOTE (שירוווווווש @ 19/03/2009) QUOTE (שלומיתי144 @ 19/03/2009) אוףףףףף
חולה מתהה..
חחחח עם כל הטישויים שהוצאנו היום ב 3 שעות
כל שניה מוציאות אחד אחרי השני :\
אחח יהייה טוב בעז"ה 😊
חחחח אשכרה...
איזה באסססה..!
שנרגיש טוב 😉
כבר מתה לדעת מה יהיהההההה !!
סוף סוף היום הזה נגמר...
יאללה עוד שבוע וחצי ואז הסידרה,אמא אני מפחדת מזה מוות....
כבר אמרתי שאני שונאת להיות כאן????אוף
קשה לי בלעדיו . . כ"כ קשה לי
רק עצם המחשבה שהוא לא יהיה פה לידי 😢
עדיף שאלך לישון עבר עליי יום הזוי וקשה .