נמאס לי .
למה אתה משחק בי ככה ?
אני עומדת לבכות .
זה כבר נהיה מפחיד ..
למה אתה גורם לי להרגיייש ככה ?
אני שונאת אותך שונאת אותך יחררררררא
באלי להתקשר אלייך , אבל לאא . אני יחכה שאתה תעשה את זה
איך באללללי יא רבבבי .....
וואי ללא התחלתי :/
מבחינתה אני פסולה ...
אז מה אני עושה איתך ?!? מה !?!? 😢
על סף ייאוששש ..
כוווווווווווווווווווווסעמממקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You’re everything I thought you never were "
And nothing like I thought you could’ve been
But still you live inside of me
So tell me how is that?
You’re the only one I wish I could forget
The only one I’d love to not forgive
And though you break my heart, you’re the only one
And though there are times when I hate you
Cause I can’t erase
The times that you hurt me
And put tears on my face
And even now while I hate you
It pains me to say
I know I’ll be there at the end of the day
I don’t wanna be without you babe
I don’t want a broken heart
Don’t wanna take a breath with out you babe
I don’t wanna play that part
I know that I love you
But let me just say
I don’t want to love you in no kind of way no no
I don’t want a broken heart
And I don’t wanna play the broken-hearted girl…No...No
No broken-hearted girl
" I’m no broken-hearted girl
i miss you . 😢
אווף משעמםם ללי....
יאללה שיגיע קצת אקשן משהו מעניין ...נמאס כבר...
--
שיגיע מחר כבר😊
מרגישה חרא :||
הכל כואב לי...
ומחר מתכונת 😢 עוד נכשל לאוסף...
השנה הזאת תהרוג אותי..
ואווף אוווף אווף~!!!
יאווווווווווווווווש😢
אני ש ונאת שונאת שונאאאאאאאת להיות כאן!!!
שונאת אני רק נכנסת כל ההרגשה המגעילה הזו חוזרת ,היאוש ו הרצון לבכות..
אוף המילים שלו לא עז רו במיוחד.. מה לעשות אני נותנת הכל אבל קשה לי!!!
ולא רק לי קצת התחשבות!
ירד לי הבטחון,ובכל זאת אני יקום ב6 וחצי וילך...אין אני משהו=\
אני לא יודעת מה לעשות אני לא רוצה..סבלתי מספיק בגלל זה.. בסדר לי ככה למה עכשיו?
ואווווווווווף יש לי הרבה לפרוק! ואני צ ריכה ללמוד!
אני מיואשת כבר אמרתי?
יופי עכשיו אני גם בכיינית חחח אני מעצבנת את עצמי
אמאמ איזה מוזרר זהה..
איין פשוט מווזר
איך הם השתתנו
ווממה? רקק אני עעדין לא כלוווווווום
תקוועה ?!
לא יודעת אם זה טוב או רררע . אבל אייךךךך??
פעם הינו אותו דבבר .. כל הזמן ביחחד ..
חברים הכי טוובים.. הם היו הכי חשוובים לי בעוולם
ועכשיו איין שום דבר, כלום .. הם ביחחד
איךך הכל משתתנה..
כלוום לא זוכרים
אני מתגגגעגעעת כ"כככ!!!!!!!!1 =/
/=
==
בהצלחה ...