שוווולי שילשולי הזאאת @
4 ימייייייייייייייייייייים .
היא דפוקה אני שונאת אותה !
=
כפרה עלייו -
" אני רוצה לעבור את התקופה הזאת איתך "
הוא הדבר הכי מדהים שקיייייייייים (:
" עכשיו כשאת כאן לצידי
נירגשת ואוחזת בידי
ודמעה זכה זולגת מעיניי
אחרי כל-כך הרבה שנים
אותך בחרתי לכל החיים
שתיהיי לי אם אוהבת לילדיי "
בוקר טובבבבבבב 😊
אין יותר מאווושרת ממני ,
בזכותו [=
I'm happyyyyyyyyyyyyyyy (:
ד ייייייי אני לא יכולה עם המצב הזה יותר???
מה עובר עליי???
שינסו לפחות להבין אותי כי אני לא יכולה יותר!!!!
אל תוותר על מה שיש בנינו . עם אתה בכלל מודע לזה .
" מתי נתנשק ? . " חחחחחחחח איזה שיר מצחיק .
בא לי לבבבבבבבבבכות
איך לרגע אני מחייכת שהם איתי .
וברררררררגע השני אני מתחילה לבכות בגללו ? איךךךךךךךך ?😢
נמאס לי באמת שנמאס ליייייייייי
נמאס לי מכל החרא הזה.
לרגע אחד איתך אני מרגישה נפלא ושמחה , מאושרת .
כשאתה מתקשר יש לי פרפרים בבטן ,
כשאתה שולח הודעה החיוך לא יורד לי מהפנים
אבל כשיום אחד אתה לא זה ולא זה , אני עצבנית , אולי אפילו קצת מקנאה .
ונימאס לי כי אני אפילו לא יודעת מה יש בנינו
אתה בכלל מודע לזה שיש לי רגשות ?
מה איתך ? יש לך ?
מתגעגעתת המון .