מה זה שווה אם הוא לא פה כדי להיות איתי בתקופה שאני הכי צריכה אותו
אני עוד שנייה נשברת
ואין איתי לא חברות, לא משפחה ובקושי אותו:\
QUOTE (koka15 @ 16/03/2009) כשיש גלים בים, ויש רגשות בתוך הלב.
מרגישים שהוא אוהב.
ושהמילים יוצאות מתוך הפה, מרגישים את הקנאה.
רואים שהוא רוצה.
מה שהיה כבר נגמר, ואחרי הסוף הזה אין עוד התחלה.
כי יש מילים שעליהם לא סולחים.
ויש רגשות שבהם לא מתחשבים.
וואוו, אהבתי.
יותר מדי נכון... לצערי.
חבל שרגשות זה לא הכל בחיים...
ועדי, בהצלחה!!
לעזעזאלללללל שהחור הזה יפתח כבר
יאללה גם כככככככככככככככככככככככככככככככככככן =/=/=
איככס גועעעעעל :-!
ייאלה כבבר כוסאחטטק כללום לא מתבהר!
כללום לא מסתדר !
רק מסתתתבך.
למה כל זה קרה?1 לללממה?!?!!
ננעל רבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאק
זאת כאילו תקופה כזאת שלכולם לא טוב וזה משפיע על כולם יותר מידי\
זה מרגיש אחר , זה מרגיש שונה וזה כואב כ"כ כואב .
בוקר טוב ויום טוב לכוללללנו 😊
למה על זה שהתלכלכה הצלחת בצבע הוא רוצה לנתק לי תשיחות ... ? מה הוא מחפש על מה
איזה מוזזר !
יש לי מצבי רוח משתנים אווף מזזזה ?!?!?!
שניה אחת אני קופצת מאושר , שניה אח"כ עצובה ממש :\
מהה נסגגגגגגגר ????????
QUOTE (נופ-נוף1 @ 17/03/2009) איזה מוזזר !
יש לי מצבי רוח משתנים אווף מזזזה ?!?!?!
שניה אחת אני קופצת מאושר , שניה אח"כ עצובה ממש :\
מהה נסגגגגגגגר ????????
כנ"ל
:\
אווווווווווווווופ 😠
אוףףףף הלך לי רע=\ לא היה לי מושג איך לחשב הזה ומה זה הת וצאות האלה שיצאו???
הן לא הגיוניות=\
אוווף בבקשה שזו סתם הרגשה ואני יקבל ציון טוב אוווף זה ממש חשוב לי...
ומה התחלתי להיזכר עכשיו???
😢
אני רעבה .. אבל לא מצליחה לאכוללללל \:
אוףףףףףףףףף 😢