תחזיקו לי אצבעות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כשיש גלים בים, ויש רגשות בתוך הלב.
מרגישים שהוא אוהב.
ושהמילים יוצאות מתוך הפה, מרגישים את הקנאה.
רואים שהוא רוצה.
מה שהיה כבר נגמר, ואחרי הסוף הזה אין עוד התחלה.
כי יש מילים שעליהם לא סולחים.
ויש רגשות שבהם לא מתחשבים.
אני רק מקוווה שהוא לא יגיד לי את מה שאני חושבת שהוא יגיד .
מסתפררררררררררת .. סופסופ
יוואו אתמול דברנו שעות ואני כבר מתגעגעעת לקול שלך וכמובן שאליייך .
" את כוסית ? . . " " אתה בנזונה ? . " חחחחחחחחח
אני יודעת שאתה רוצה ולא יכול
שמישהו יהרוג אותי!!!
כוסאמאשלך!!
עלק בא לראות חברה אחת ולדבר עם חברה אחרת..
אחרי מה שעשית אתה לא חושב שמגיע לי שתדבר איתי ותסביר?!?
כאילו זהו נגמר אז עכשיו אני אוויר??
בן ****
שונאת אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עללאק דייאטה רק אני
אווף אני חייבת לתפפוס ת'עצמי עוד מעט קיייץ . .
כמה אני אוכללת /=
נקווה .......
QUOTE (רבבקה @ 16/03/2009) עללאק דייאטה רק אני
אווף אני חייבת לתפפוס ת'עצמי עוד מעט קיייץ . .
כמה אני אוכללת /=
נקווה .......
ווואי ועוד אני הולכת לחדר כווושר ולא שומרת נמאאאס לי .
אוף לא באלי שהן יבואו , כמה שכיייף איתן אבל באלי לדבר איתו .