דייייייייייייייייי כבר :[
אם הוא רק היה פה איתי .
הכל היה יותר טוב :\
יאללה שיגיע כבר יום שלישי 😊
איזה כייף עוד אנשים חדשים אווירה חדשה😊
כמה שכייף שםםם😛
כמה שאני עייייפפהה..... 😊
השם שלך רק עולה בראשי , פנייך רק חולפות בזכרוני ,
מילותייך רק נזכרות באוזזני ושפתייך המתוקות רק לוחשות בואיי אליי . .
ההרגשה שיש בך משהו נסתר וחבוי , ההרגשה של לרצות להיות בין זעותייך
מיום ליום מרגע לרגע מדקה לדקה משנייה לשנייה אני רק רוצה בך יותר .
הלוואי שילך טוב מחר
אמןןןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כיאילו מה ניהיה איתך , ? אני עד כדי כך מעניינת אותך ? הרי המשכת הלאה לא ?
לפחות אמרת את זה וגרמת לי להאמין לך .
קשה לי
יותר מתמיד .
אני לא מבינהההההה , הגעגוע אמור להיחלש .. וזה ההפך לגמרי .
גם אחרי חצי שנה , אני עדין מתגעגעת .. מתגעגעת כאילו נפרדנו רק לפני שבוע ..
עדין אוהבת אותך , אוהבת אותך כל כל כך 😢
לפעמים אני פשוט מרגישה שאני מכריחה את עצמיי..
ולפעממים זה לבד.. וזה טוב
לממה?!
למה הכל מסווווווווובבך רבאאק?~!
יאלללה שדבריים כבר יתחילו להסתדררר נמאאס.
כלום אבל כלום לא מסתדר הכל פשוט ממשיכים הלאהה
אבל אין זה לא ננננשככח !
זה לא נפתתר..
וואני שוננאת שככה הכל פתתווח ... שום דבר לא מתתסדר /=
ננשבר לי כבבר!
אני רוצצה לדעת! אני רוצה לנסוות
אבל אני מפחחדת 😢
אני מפחדת מפסח!!
אמא הוא מלחיץ!!!מה זה זה????
אני רוצה לישוןןןןןןןן
אני לא יודעת מה אני באמת רוצה..
לדבר איתך אתמול לא היה לי קל... כן אני עוד אוהבת אותך, לפחות ככה אני חושבת
אבל אתה איתה, כן בכוונה כל רגע אני בטוחה בזה יותר.
הדווקא שניסית לעשות לי.. מודה שעשיתי גם לך.
ולראות אתכם היום ביחד, ואת החיוך שחייכת אליי כשראית אותי.. היה לי כיף.
אבל אני יודעת שנגמר, אני יודעת שזהו,
אני מצד אחד ממשיכה הלאה ומצד שני נשארת מאחור... כאילו אני רוצה אותך, להיות רק איתך,
אולי מהסיבה שקשה לי לראות איך אני מגיע לרמה של קשר כזה עם מישהו אחר.. לאמון, לפתיחות..
מצד שני, יש אותו.. וואו הוא מדהים. בזכותו אני כל היום עם חיוך, הוא לא יורד לשנייה.
אבל יש לו חברה.. כבר לא מעט זמן.. אבל הוא כבר לא בטוח שהוא רוצה אותה..
כל היום דיברנו. כן, ממש ככה כל היום. מהשנייה שהתעוררתי ועד שהוא הלך לישון.. אם זה בטלפון או בסמס.. יום חמישי אני רואה אותו שוב, חברה שלו סוגרת בבסיס.. והוא רוצה להקדיש לי את הזמן..
קשה לי להחזיק את עצמי, אני רוצה אותו.. אני חושבת שאני מתחילה להתאהב בו. אבל אני כ"כ מפחדת להיפגע שוב.. לא רוצה.
מצד אחר מחררררררר היום הגדווווול :] להלהלהלה להתפרקקקקק ...
מצד שני זה הורג אותי ! הוא הורג אותי .... באלי לזרוק הכל לפח לפעמייים .
כמו ברגע זה ממש .
אוווווף .....