דיי זה עוד חודשייייים !
ואני כזאת אדיששששה , אני חיייבת לקחת את עצמי בידיים כבר ! הבטחתי לעצמי .
יואווו
מה קורה לי ?
למה אני לא מצליחה לשלוט על העצבים שלי ?!
זה משגגגגגגע אותי :\
ביייבי , אני רוצה בנינו יותר .
אני מתחילה להרגיש ... ואני לא רוצצצצצצה 😢
יום חרא ביותר #
פשוווווווט רע :[
את לא באמת חושבת שם לשבת
לשתות עוד כוסית ולהמשיך לצחוק כמו מטומטמת.
אז הסובבים אותך לא מבינים
שלהקיא אלכוהול בשבילך זה להקיא עצבים
עוד דמעה שאת בולעת ולא משחררת
את לא מרפה.
אני כ"כ תמימה , כ"כ רגישה .
למה לעזאזל?
ווואאי אני בשווווק !
זה בכלל לא הגיווני . זה כ"כ מפחיייד . מסכנים כול מי שהיה שם .
אסון ורסאייי פחד מווות .
" . . מזכיר לי את החורף שעבר , התחבקנו כשהיה אז קר . . "
היא פשוט זונה אם כן.....
אחח אלוקים תעזור לי חחח...😊
QUOTE (-ליבי- @ 15/03/2009) " . . מזכיר לי את החורף שעבר , התחבקנו כשהיה אז קר . . "
😢