אני פשוט לא מאמינה.
אני כ"כ מאוכזבת, אני כ"כ פגועה
שזה הגיע לרמות כאלה.
איך כשהיינו ביחד היית בנאדם כזה מדהים
ועכשיו? עכשיו אתה זבל, אתה כלום. אתה א-פ-ס!
הדרדרת מכל בחינה אפשרית.
כואב, כ"כ כואב לראות את זה.
עכשיו כשאני נזכרת בהכול אני מבינה שלא הייתי צריכה לחווות את כול זה . .
מה פתאום הרגשתי ככה בגלל ילד עלוווב שלא שוווה אותי .
כול מה שעברתי איתו כול הרגעים לעולם לא נשכחו .
אבל אני יודעת שלמרות הכול מגיע ההזדמונות ,
ההזדמנות הראשונה אחרי הכאב
עכשיו מגיע לי הטוב .
לצידך . .
איייזה לילה מושלם היה איתךךךךךךך 3>
אני אוהבת אותך
כואב לי כל הגוף!
אני בקושי יכולה לזוז:X
אני לא מבינה למה אני מכחישה את זה בפנייה..
הרי זה דבר שאינ שמחה בו, נראה לי
למה אני לא רוצה שהיא תדע עדיין וכולם כן?!
כולי מדמיינת את הרגעים איתך . . .
מחר מחר מחרר :]
ומחרתיים מחרתיים חחח
יישששש . . .
לא מבינה, כבר יומיים לא דיברנו..אני לא חסרה לך?
אני יודעת כמה שזה קשה..
תאמין לי.
אווף היא באמת מתכוונת לזה ?
זה לא שאנחנו מחר מתחתנים - אז למה זה כ"כ מפריע לה ?
אמממממא אני לא רוצה לאכזב אותך שוב . : (
אם דברת איתה עלייייי , אז אני יודעת שאני חשובה לך .
זהו!!!!!!!
אני לוקחת את עצמי בידיים.
אמאאאאאאל'ה עווד חודשיים וחצי אני עפה מכאן .
לעזוב הכווול אני יודעת שזה יעשהה לי טווב אבל יהיה לי כ"כ קשה ,
החברים , הידידים , המכרים , אנשים , בית ספר , שכונה , הבית , הוא .
פה כולם מכירים את כולם אין מצב שאתה נכנס לפה אומר שם של מישהו ולא מכירים , אין מצב .
אבל אני מתחילה חיים חדשים , איתך מאמי שלי 3> .
נייהיה קרובים כ"כ , בית ליד בייית .
יהיה לנו כיייף וטוב ,
יחד .
כ"כ באלי להיות איתך שוווב .