זה הכי מוזר שיש .
בחיייייייים לא הרגשתי ככה .
היייי תראו לאיזה דף הגענווו 😁
2000
מזל טוב חחחח (:
אותך , אני רוצה אותך . .
רוצה כל מה שיש בך !
אהוווווווווובי .
איזה פאידחווווווווווווווות =/
אוווווף!
קשה לי כ"כ לכתוב את המילים האלו אבל יכול להיות ש . .
אני אוהבת אותך ?
החיוווך לא יורד לי מהפנים . השריר של הלחי נתקע לי . חח
בבבבבבבבבבבבבאלי לראות אותך , לשמוע אותך , להרגיש אותך ואפילו רק להביט בך . .
לפחות החלק הזה מאחור...
מקווה שעשינו בחירה נכונה ושבעזרת ה' עוד 8 חודשים יהיה מדהים!!!
אבל אווווווווף איזה באסה שזה היה צריך להיות ככה לא היה לי נעים להסתכל עליהם בכלל=\
אוף ממש רע לי בגלל זה😢
לא הכנתי לו כלום😢
זה אף פעם לא קורה לי =[