אני לא מאמינה שהיינו יחד אתמווול ,
פאאאק עם היית מטעין את הפאלפון שלך הייינו יושביים יחד שעוות
אבל הוא היה כבוי ורציתי לעשות לך הפתעה ולא הודעתי שאנחנוו באות אבל בסוף הגעת
וישבנו והיה כ"כ כיייףףף , חייייימשלייי 😊
באלי שווווווווב . .
אני לא מפסיקה לחשוב עלייך .
אייזה כייייייייייייייפ D;
אייזה כייייייייייייייפ D;
QUOTE (LiNoRaZ @ 12/03/2009) QUOTE (נופ-נוף1 @ 12/03/2009) ^
לינורי את גם תהיי בTLV ?? 😊
-
אין לי חשק לנקות :\
לא מאמי אני באינטרפוול .
היום בבוקר ביטלתי את הכרטיס לTLV :\
כי הרבה מהאנשים שאני מכירה לא מגיעים ..
את הוללללכת ?!
=
יאלללה בית (:
וערב משגגגגגגגגגע @
דיייייי יא מבאססת #
זה יכל להיות מטוררף לראות אותך אחרי שניייים ...
אינטרפול בב"ש לא ? .
רק היום בצהריים בנדוד שלי אמר שהוא מארגן לי .
בכלל לא תיכננתי או משו ...
תהנני ממאמיי (:
ניפגש כבר פעם הבאה בע"ההה .
-
אוחח שבעעעתי 😁
אותך , אני רוצה אותך . .
ברגשותיי כותבת לך את חלומות המחר .
אנייייייייי מאושרת : )
עם כמה שזה כואב לי וקשה לי אני עדייין לא מעקלת את הכול .
הכול הגיע אלייי במכה אחת . .
המעבר דירה , הקשר החדש עם אמא ,
חידוווש הקשר עם האחות המדהימה שליייייי ,
למדתי לשכווווח אותו עם כמה שזה היה קשה
והכי הכי חשווווווב
- אתה - כי אני יודעת ששנינו רוצים יותר !
אופנייייייייי מחר ת"א . בדווק .
וואי שכחתי מזה לגמרי..
אווווף אין לי זמן לנשום כמה דברים עוד יש לי לעשות..=\
והחיבור הזה...אין לי כוח להתחיל לחשוב עליו בכלל..
והמבחן בסיפרות..אין לי זמן להתכונן...
והדו"ח אוחחח
שהזמן יעצור יש לי הרבה להספיק ואין מתי...
חסר לך ולא תתתקשר מחר לאחל ללי שבת שלווום !
חחחחחח מיאמווווווור .
אני מנסה להמשיך הלאה.
הימים שלי מדהימים, אפילו יותר מכשהיינו ביחד
אבל הלילות עצובים, בודדים, ריקים ומלאים בגעגועים - אליך.
QUOTE (-ליבי- @ 12/03/2009) חסר לך ולא תתתקשר מחר לאחל ללי שבת שלווום !
חחחחחח מיאמווווווור .
הווא ייקדיים ומישום מה זה לא הייתה שיחה רגילה בכללללללל .
ואאאאאאאאאאאאאאאאאי אני יכולה להתערב שהוא מרגיייש אלי משהו .
הלווואי מחר אני אשארררר !