מקווה שהסופ"ש יעבור בסדר . .
ואני השתניתי הפכתי לבנאדם אחר . 😊
אמאאא מה נסגר עם הבננאדם?!
ננדפפק לגמרי!
ההשכל ברח ללוו....
ועלאק כבר כל יום שעוובר גורם לי לפחחד
מה עוד יכול להיות?~!
מה עוד יכול להשתנות?!
הם.....?
אווווווווווווווווווווווווף אני מיואשת
איייייייייייייזה כייך היה בייייייייייייייייייים .
אין אין אין ת "א זה החיים !!
וווואיזה כיייף פשששש יום אחרי יווום דברנו , ועוד דברנוו כמה שעות טובות בלי להגזיים .
אווווווווי אני מתה עליייו , הוא החייימשלי 😘
דיי אין יל כח יותר:\
יש עליי יותר מידי לחץ, והוא עוד לא התחיל:X
" מכול צלצול הלב עוצר ! . . " בול אני .
חולה .. אוף \:
===
כמה אני יכולה עוד לספוג את זה!?
נמאסססססססס !!!!
למה אני לא בטוחה בזה פתאום?:\
באלי לראות אותךךךךךך . . . אבל יודעת שזה לא יהיה בזמן הקרוווב .
אני לא אשקר, אני עוד חושבת עליך
אבל הרגש הולך ונעלם מהאכזבה, מהכאב. .
אני משתגעת מהמחשבות מה איתך, איפה אתה, מה אתה עושה..
רק לדעת, כדי להיות רגועה. אבל לא, אסור.
אני המשכתי הלאה, בלעדיך.
נשאר עוד שבועע..
אם הצלחנו לשרוד את זה, נשרוד עוד שבוע!
אבל יאללה לםפחות תשלח הודעה!!!!!!!!!
איזה סופ"ש גרועעע ביותר😢
==
ההודעה שלך ממש לא מנחמת אותי .. 😢