אווווווווף!
למה הייתי צריכה לדבר איתך?
הכל חוזר...
אני רואה כמה אכפת לך, מי חבר? מאיפה? מתי? כמה זמן?
בשביל מה אם כביכול לא אכפת לך?!
עוד מעט אתה עם הזונה חודש.. שבוע אחרי שאמרת כמה אתה אוהב וכמה אתה פגוע,
אחרי שאמרתי שזה הדבר היחידי שיפגע בי..
וששאלתי מה התאריך שלכם עבדת עליי שזה שלנו.. ולא זה יומיים לפני.
מבאס אבל עדיף. בשביל מה הכל?
אתה חסר לי, כ"כ חסר.
QUOTE (-ליבי- @ 10/03/2009) למרות כול המילים והטוב שיש לי בלב ,
משהו שם בפנים עמוווק כואאב לי אולי הידיעה שיכול להיות שלא יצא בנינו כלום 😢
הידיעה שכ"כ קשה לי לשכוח אותוו ואת הרגעיםם איתו למרות שאני כבר ללא אוהבת אותו .
למרות החיוך שלך קשה לי .
לא מרגישה טוב בכלללללל 😢
די אל תאזכב אותי עכשיו אין לי כוחחחחחחחחחח
לאיזה מסעדה הולכים הייייום ??? למרות שמזה באלי לצאת איתך ,
אבל נסתפק בההם .
אתה לא פה כשאני צריכה אותך,
אבל אני מנסה לא להשבר.
ולמרות שאתה מאכזב טיפה,
אני מתאפקת!
חייימשלי תתקשר , באלי לשמוע את הקול שלךךך .
איזה טיפפפ איזה ליגה היה באולם
הלוואי שאני ימשיך אמן אמן אמן
כמה ישנתי השבת כמו פגר חחח
אין לי כוח ללמודד
יידעתתיייייייי! פפשוט יידעתתי!
ראיתי עליה, ראיתי עליהם. .
אווווף לא רוצצצה
ללפחו לא עככשיו שתתכה קצצת שלא תהיה יוותר מדי שקוופה .. =/
=
אממא אייך אני רעעבבה
באללי מווקפפץ כזה ..
וההבט הזאאת כואבת כמו לא יוודעת מה
QUOTE (רבבקה @ 14/03/2009) אממא אייך אני רעעבבה
באללי מווקפפץ כזה ..
אמרתי לך כבר שתאכלי את המקלדדת!!!!
זה ייקח לי זמן (:
אני עייפה!!!!!!!!!
אוו וף זה סתם חופר!!!
בקושי למדתי ומ ה שכבר קראתי אני אפילו לא זוכרת!
למה אני צריכה ללמוד על השירים שלו אם אני עושה עליו חרם?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דיי דיי אני גם ככה ח ולת נפש עוד רגע ומאשפזים אותי בכפייה....
אני לא מאמינה שגנבו ל יאת הרעיון שלי:'( ש-ל-י!!!!!!!!!!
והם לא האמינו בו אפילו,אין אני תמיד יד עתי שהוא גאוני!!!!
אבל גנבו לי אותו:'(
זהו מעכשיו אני מחתימה אנשים על מסמכי סודיות!
מה ניסגר איתו??? מישהו מוכן להסביר לי????
קניתי נעלייםם😊
סופסוף נעליים שחורות חחח..הייתי חחייבת...😊
=////
אווווווווווווווף
ממתיי סאחטטטטקק מתתיייייייי? =[
ההזזמן עווובבר .. /=