חשבתי שיהיה כייפ :\
טעיתי !
והכל באשמתי .
מה נסגר איתי לאחרונה ? מה ?
אני לא מבינה אותי .
אני כ"כ אוהבת אותו אז למה אני עושה את זה ?
מסכן ואחרי זה אני עוד מאשימה אותו :[
איך אין לי כוח לעבודה הזאת!!!
שנתיים עוד מעט...
אווווףףף אני מתה לראות אותך 😢 אפילו שזה רק יגרום לי סבל..
מצד אחד, כ"כ רע לי לראות אותך, זה מחזיר אותי אחורה...
מצד שני, כ"כ כיף לי לראות שאתה לא מפסיק להסתכל עליי...
מה אומרים המבטים האלה? האם יש עוד תקווה?
אני יודעת שהאהבה עוד קיימת אבל.. מה עושים איתה?
למה אתה יורד לרמה כזאת נמוכה והולך איתה?
למה להכאיב לי? אני לא עשיתי שומדבר בכוונה...
לצערי, אני עדיין א-ו-ה-ב-ת אותך.
אבל בעצם כ"כ שונאת אותך על זה שוויתרת, שפגעת, שנתת לי להרגיש מלכה
ולקחת את זה ממני.
אני שונאת אותך על זה שאני אוהבת אותך.
יואוווווווווווווווווווווווו
אני לא מאמיננה .
יש לי את הנסיך הכי מדהים שיש (:
איזה חמווווווווווווד .
חחח אני עדיין בשוק @
אין דברים כאלה -
אני אוהבת אותך הכי בעוווווווווווולם 3>
סיימתי ללמוד שיהיה טוב הלוואייי....
משעמםם לי
אוף אני כ"כ כועסת ומ אוכזבת מעצמי שלא נישארתי עד הסוף..
אבל אני באמת לא מרגישה טוב..
או שאולי אני סתם פחדנית=\
היה נחמד היום ,שה' ישמור על החיילים המדהימים האלה!!!
חחחחחחחח קילומטר מהגדר,שם לא פחדתי אבל בשד רות כן...כל הכבוד לי
היה כייייף =]]
איייך באאללי כבר חווופפש גדדול כזהה...
כממה שטויות עשייתי ביומים חח
ניסיתי הרבה
אני צרייכה נראה לי יותתר מזההההה
עם כל החיייים המוזריים האלה?! אמאלללה הכל פפשוט מווזזר
מה הקששר?!?!?
-
סווף סווף מחחשבבב.. הגייע הזממן באמת!
איייייי חוזרים מחר 😢
באלי להתאבד :\
אוף , איך לא בא לי !!
פשוט לאאאאאאאאאא 😢 😢
יאללה שיגיע כבר פסח (:
---
מחשב נייייייייד
אני לא מאמיננננה, החלום שלי התגשם (:
אמן אמן אמן... בבקשה אלוקים שיסכים להשאיר לי אותו!
סופסוף קצת פרטיות , תודה לך אלוקקקקים 😊
סופסווווווווווווף ראיתי אותך !
ניראלי אני לא מתקלחת שנתיים רק בשביל לא להוריד את הריח הזה ממני ,
הנשיקה והחיבוק שלא רצית להפסיק .
סעמק מחר מבחן שאני לא יודעת כלום ולחא במצב של ללמוד:\
QUOTE (טוניטה @ 11/03/2009) סעמק מחר מבחן שאני לא יודעת כלום ולחא במצב של ללמוד:\
כוסרבאאאקק =/= /
וזה לא עוזר לעבור לאחר
לשחק בכאילו אותך לשחרר
והלב הבוער מסרב להבין
שאתה כבר בסרט אחר