בוקר ,בוקר , בוקר .
בצפר ,איכסע.
אני לא מפסיקה לחשוב לרגע על כל מה שהיה אתמול .
הוווווווא מדהייייים (:
^
מזל"ט [=
--
יא-וולי אני גמורה מעייפות היום .
אני לא מתפפפפקקדת :|
וואי ההרגשה הרעה הזאת לא רוצה לעזוב אותי !
סעמעמעמעעעעק .
יאלה היום אינטרפווווווווווווווול [[=
סופסופ לצאאאאאאאאאת .
יאיאיאיא הוא מתגייס שבוע הבא !
אמאאאאאאאאאאאאאאאא תותחניייים .
כננראה שאאני לא היחיידה ששמה לב לזה =[
אני רוצה לראות...
לפחות לא עככשיו .. אווף טעות עשיתייייי..
אוחחחח
ייאלללה גם כן עווד מבחן לאוסף
ככווווווווססעמממממממממממממממממממממממממקק 😢
יאאאאאאא
אייכס ביאסה אש עכשיו .
עד שקבעתי איתו ברביעי @
מה מה מ 5-9 היא לא נורמלייייייייית
ועוד אחרי עבודה :\
כוסאאאאאאאאאאאממממק
למרות שהלך לי גרווווע.. זוועה.. פשוט מבחן מסריח יותר טוב שעשיתי אותו , וסיימתי אותו ..
כי אני מכירה את עצמי ואם הייתי דוחה אותו זה לא היה עושה לי טוב !!!!!!! והוא היה מצטבר עם האחרים שלא עשיתי ובסוף הכול היו רואים בתעודה שלי ... סעעמק :\
לפחות משו משמח היום..
עובדיייייייייייייים 😊
חיחיחיחי סופסוף ... עכשייו אין שום מבחן שיפריע . פשוט לעבוד ולהנות לעשות צחוקקקקקים (:
חיחיחי יהיה כיייייייייף 😂
הוא מארגן לי כרטיסים חינם להיוווווום ! ישישישיש ... 😊 😊
בעע אבל זה דפווווק לצאת למועדון כשאחי שם ..
שלא ילך יאאללה גם כן נדחף .
יאלללללה שיגיע הליללללללללה . . #
בא לי כבר לפרוווווווק את כל הטוב והרע יחד D;
^
לינורי את גם תהיי בTLV ?? 😊
-
אין לי חשק לנקות :\
QUOTE (-ליאלה- @ 12/03/2009) למרות שהלך לי גרווווע.. זוועה.. פשוט מבחן מסריח יותר טוב שעשיתי אותו , וסיימתי אותו ..
כי אני מכירה את עצמי ואם הייתי דוחה אותו זה לא היה עושה לי טוב !!!!!!! והוא היה מצטבר עם האחרים שלא עשיתי ובסוף הכול היו רואים בתעודה שלי ... סעעמק :\
לפחות משו משמח היום..
עובדיייייייייייייים 😊
חיחיחיחי סופסוף ... עכשייו אין שום מבחן שיפריע . פשוט לעבוד ולהנות לעשות צחוקקקקקים (:
חיחיחי יהיה כיייייייייף 😂
איזה מבחן חמוורר כמעט המורה תפסה אותך עוזרת לי
איזה מזל יש לך של טוניסאים חחחחח
ליאלה עובדים היום את קולטטתת???
ווואי איזה כייף יהיה בעז"ה בלי עין הרע 😂
QUOTE (נופ-נוף1 @ 12/03/2009) ^
לינורי את גם תהיי בTLV ?? 😊
-
אין לי חשק לנקות :\
לא מאמי אני באינטרפוול .
היום בבוקר ביטלתי את הכרטיס לTLV :\
כי הרבה מהאנשים שאני מכירה לא מגיעים ..
את הוללללכת ?!
=
יאלללה בית (:
וערב משגגגגגגגגגע @