" אלך איתתך כול הדרך וביחד נכבוש את העולם . . "
למה אתה לא מת כבר ?
יותר קל יהיה לי בלעדייך
למממממממממממממה אני לא רואה אותך ברגע זה ?
נסתפק במחר : ] בעז"ה אני מקוווה שששום דבר לא יתפקשש כי זה לא מתאים ,
אני מתה לראות אותך . . להיות איתך . . .
מה קרה נזכרה???????
כוסעמק.
זה רק נהיה גרוע יותר ויותר
עוווווווווווד כמה שעווות , יחד : ]
עוד יום הולדת שלך שאתה לא כאן 😢
עוד שנה עברה בלעדייך..
"אני הולך לבכות לך
תהיה חזק למעלה
געגועי כמו דלתות
שנפתחות בלילה"
תתתתתני לי לרררוץ כמו עיוור אחרייך
תניי לי למוות מקנאה בגלללך
אני רוצה לחצות כמה גשרררררררים
לאהבה שבליייבך ....... 😊
אווף אני שונאת אותה בדם ...זה מה שהיא רוצה..? סבבה נשחק את המשחק..
חתייכת כלבה שרמוטה שתישרף.......!!
---
איזה כייף היה היום ני כל כך אוהבת את האנשים האאלה..כל כך
כייף לא לאהוב אותו יותר ..פשוט לראות אותו ..ולא להרגגיש כלום😊