אני אוהבת אותך ..😢 נראהלי
בא לי ללכת לTLV בחמישי @
יואווווווווווווווווווווווווווווו
יאאאאא
איזה מרגש (:
אהבתייי
כואבת לי הבטןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מפחיד אותי שהם מדברים על זה.. המצב כ"כ רע???
יופי קרן,קופאת ואוכלת גלידה....
אוווף אני מפחדת ממחר...
וואי כול שיחה איתך זה פרפרים בבטן , כול מחמאה בשבילי אני נמסה ,
כול רגע שאתה מתעלם אני מרגישה שסוף העולם הגיע .
אני חושבת שזהו ששכחתי ממני ואזזזז אתה מפתיע עם איזהה הודעה מצמררת : ]
ועכשיו בכלל במקושריים ובאייסי פשווט נשברתי . .
ממה זה אומר ? אני מתאהבת בך ?
QUOTE (-ליבי- @ 09/03/2009) וואי כול שיחה איתך זה פרפרים בבטן , כול מחמאה בשבילי אני נמסה ,
כול רגע שאתה מתעלם אני מרגישה שסוף העולם הגיע .
אני חושבת שזהו ששכחתי ממני ואזזזז אתה מפתיע עם איזהה הודעה מצמררת : ]
ועכשיו בכלל במקושריים ובאייסי פשווט נשברתי . .
ממה זה אומר ? אני מתאהבת בך ?
אני רק מקווה לא להרוס את זה:\
ומקווה להפסיק עם כל המחשבות האלה..
אוהבת אותך!