וקשה , קשה לי להבין את עצמי לפעמים .
ישששששש
ראיתי אותו [=
סופסופ
אני חייבת לנצל את הרגעים האחרונים שלנו יחד .
נמאס לי , באמת ..
בבקששששששששה אני מתחננננננננת
הריח שלו עדיין עליי
יואו אני מתעלפפפפפפפפת D:
התנהגתי כ"כ בטיפשות .
אני חייבת מחר לכפות על מה שהיה היום .
מה יש בנינו פעם אחת ולתמיייד
QUOTE (-ליבי- @ 09/03/2009) מה יש בנינו פעם אחת ולתמיייד
\:
אוווווווווווופנייייי על האש מחר 😊