מה היחס הזה ?? או יותר נכון החוסר יחס הזה .
I am thinking of you
In my sleepless solitude tonight
If it's wrong to love you
Then my heart won't let me right
Cause I've drowned in you
And I won't pull through
Without you by my side
איך לא שמתי לב שהגעתי למצב הזה . .
You...
Do you remember me?
זה נגמר זה עבר לתמיד אוליייייי , מעגל שנסגר ונשארתי חי .
QUOTE (-ליבי- @ 09/03/2009) זה נגמר זה עבר לתמיד אוליייייי , מעגל שנסגר ונשארתי חי .
😢
זה הסוף .
רציתי שנראה נופים אחרים מקום בו העצים יותר ירוקים אני ואתה עד סוף העולם .
שלום אני הולכת היום
ולא יודעת אם אחזור
אולי אמשיך ללכת הלאה
אני עוזבת ומשאירה פה את הזכרונות , את הרגעים שחווינו יחד , את כול מה שאני רוצה לשכוח .
QUOTE (-ליבי- @ 09/03/2009) אני עוזבת ומשאירה פה את הזכרונות , את הרגעים שחווינו יחד , את כול מה שאני רוצה לשכוח .
כוסעמק .
קשה לי .
את האמת כבר הצלחתי לשכוווח אותך [ אני מקווה ] אבל הזכורונות בחיים לא ימחקו ,
וזה קשה כי כול פעם שאני נזכרת בהם הם רצים במוחי כמו סרט שקשה לשכוח .
את בטח איתו.
ראשך על כתפו.
מתפנקת.
מתחבקת.
ידך בידו.
עוד לילה איתו, עוד לילה שלו.
ואני פה משתגע מה קורה שם אצלו.