הלוואי ולא ירד מחר גשם @
פליייייייייייייייייייייייייייייז !
QUOTE (LiNoRaZ @ 09/03/2009) הלוואי ולא ירד מחר גשם @
פליייייייייייייייייייייייייייייז !
ואאאאייי לא חשבנו על האפשרוות הזאאתי .
שייייט
^
זה יהרוס הרבה תוכניות :\
^^^
יווווואו רק שלא ירד מזה לא בא בטווב .
^
לגמרי # :\
=
ואייייייייייייי
בא לי על מחר כ"כ יאלה שיגיע .
ושיהיה טוב [=
איזה יום כיפפיי..😊
תמרר! בבקשה תבואי איתי היום 😁
יאללה שיגיע מחר יהיה ל-י-ג-ה... : O
אוף! מה הקשר תגבורים יום רביעי😢
יאא
יצא מזה יפה [=
איך אהבתי יא-וולי
תותח הקובי הזה תותח D:
חחחחחחחחחחחחח
איזה פאדיחות @
בואי נסכם את השנה הזאת עד כה -
פאדיייחה אחת גדווולללללה D:
נקווה שלא נפגוש אפחד בעתיד .
חחחחחחחח
וווווווווווווווווווווווווווווואי איזה מצחיייקה הילדדה הזאתי .