איייייייייייייייייזה הרגשה .
חוזרת אחרי חודש לבצפר ונכנסת לתקוםה הכי לחוצה נראה לי:\
פוווווווווווול חזרות לבגרות שעוד שבועיים וחצי בתיאטרון
מלא עבודות \ מבחנים וחומר בכללי להשלים
תגבורים
מבחן באזרחות, תנך ועוד מלא
כ"כ לא מתאים עככישו:|!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
למרות כול המילים והטוב שיש לי בלב ,
משהו שם בפנים עמוווק כואאב לי אולי הידיעה שיכול להיות שלא יצא בנינו כלום 😢
הידיעה שכ"כ קשה לי לשכוח אותוו ואת הרגעיםם איתו למרות שאני כבר ללא אוהבת אותו .
אני כ"כ שמחה שסופסוף הגענו לפשרה בנושא הזזזה ..
אני הולכת לישון אצלןןןןן (: בית לבבבד ...
כל היום שטויות להלהלהלהלה .
אבל מצד שני אווף כואב הלב שהוא מבואס מזה ...
אולי עדיף שאני אלך איתו וזהו ? אבל יהיה משעמם שם בטוווווח
בלבלות יא אללה .
ווואי כולי התרגשוויות כאלה , אחרי המילים של אתמווול .
ואייי סוף סוף נראה לי הפאלפון הסתדר!!!!!!1חחחחחחחחחחחחחחחח
מה היא עושה לי צילצול ניתוק?!
מטומטמת!!!!!!!!!!!
אייייייייייזה פורים סוף הדרך , אין דבריים כאלה !! [ לעומת שנה שעברה ]
איייייייזה כייייף מחר באשדוד הלווואי וסוף סוף אני אראה אותוווווווו 😊
איזה כייף היה אתמוולל...כרגיל אני לא זוכה חחח
היום הולך להיות ליייגגההה רק חבל שהם לא יבואו השנה😢
....😊
מחר מחר מחר !
מחכה לזה בקוצר רוח .
מעניין מה יהייה היום בערב ?? נצא או לא ?
יאאלה שתבוא כבר לדימוונה :]]
הולך להיות סווווף