בא לי לצאת..אבל אין לאן, ואין עם מי:|
תדע שלא אהיה שלך מחר
יש בי עוד כח ללכת
ואאי משתיים וחצי אנחנו יושבות בחוץ עד עכשיו היה כייייייף איתן ..
ואייי אני אתגעגע אליהן כ"כ . .
כמה חסר לי החיבוק שלך
כמה חסר לי הליטוף שלך
אני רוצה לראות אותך כבר , מאמי .
לוווווווווווווווב לוווב לוווב , love love love
אוף! אני לא מבינה איך זה קרה לנו.
לנו? לזוג הכי אוהב שקיים...
הייתה לנו אהבה כזאת גדולה, כן, יותר מאשר בסרטים.
אהבה אמיתית, בלי משחקים, בלי שטויות, בלי אינטרסים רק א=ה=ב=ה.
היו לנו כ"כ הרבה קשיים, כ"כ הרבה ריבים ובעיות והתגברנו על כולם בסופו של דבר
כי גם כשניסינו בנפרד זה פשוט לא הלך, הלב לא נתן לא לך, ולא לי.
עד ש..
עד שזהו, טעויות שאי אפשר לסלוח, מילים שלא נשכחות, מעשים שנחרטים עמוק בלב
ופשוט לא נותנים לסלוח. לדעתי מהאגו, מהגאווה והכי הרבה מהכאב.
כי האהבה? עדיין שם. אני רואה לך אותה בעיניים.
אתה יכול ללכת להיות עם השרמוטה הזאת, זאתי שבגללה הכל התחיל, אותה אחת שאמרתי לך
שיפגע בי הכי הרבה, אותה אחת שאיתה אתה מנסה להכאיב לי. וכן, אתה גם מצליח.
אבל היום כשהסתכלת עלי רוקדת ובכלל כשלא הפסקת להסתכל וכל החברות מסביבי אמרו לי את זה,
תחושת בלבול מטורפת. אני אוהבת? אני לא אוהבת? נשבר לי. אני כבר לא יודעת. או שאולי אני סתם מנסה להדחיק. אבל לדעת שאתה מצד אחד עוד אוהב לפי המבט וגם כי אני פשוט מכירה אותך, ומצד שני לראות תמונה שלכם, לדעת שאתה מנסה להכאיב לי. לדעת שאתה זרקת את השנתיים האלה לפח. כן, לפח. כי אתה אמרת שאתה יודע שזאת טעות גם מבחינתי.
אני כבר לא יודעת מה לעשות, מה לא לעשות. מה אני רוצה, מה אני לא רוצה.
מה שאני יודעת זה שכרגע אני לא מוצאת מישהו כמוך. מישהו שאוהב אותי! רק על סמך מי שאני ולא לפי החיצוניות כמו כולם.. מישהו שרק רוצה להיות איתי, רוצה את האהבה שלי ולא את הגוף שלי.
אני רוצה מישהו כמוך, מישהו שיגיד לי "זה כיף בלי כי ככה אנחנו רואים כמה הקשר אמיתי וכמה הוא לא תלוי על זה" אחרי חודש שלא ניפגשנו וחודשיים בלי. אני רוצה מישהו שיסתכל לי בעיניים ובלי להגיד כלום אני אראה את האהבה שלו, בדיוק כמו שראיתי אצלך.
אבל,
אני רוצה מישהו שיהיה איתי בטוב וברע, כמו שאתה לא תמיד היית....
אני לא מסוגלת להבין את המצב הזה .
זה מעצבן ונמאס לי מזה @
די כמה אפששששששר ?!
אוח , איזה עצבים!!!!!!!!!!