אני נשבעת לך, אם לא תתקשר או לפחות תשלח הודעה היום או מחר
אני לא יודעת מה אני עושה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זהו!
מחקתי,השמדתי לעצ מי את המגן!!!
רק שיקבל את זה בצחוק!
אייייזה בווקר אנשייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייים 😊
אעאארעירוןהיךךו סעמקקקקקקקק
בדיקות דם עכשיווו
רוצה לראות אותך . . . איזה אווירה יש באוויר .
כ"כ עצוב כאן .
לא יכול להיות שהוא לא כאן יותר :\
זה לא הגיוני זה לא נתפס !
כוואב שבא לבכות
^^
לינור הכרת אותו ?
אני עוד מנסה להבין אם אני מכירה אותו איכשהו ..
ז"ל .
-
טוווב זה מאעפפפפן שבגלל הנעליים האלו אני תקועה בבית : (
שיבוא כבר להביא לי ת'נעליים השניות וווווווואאאי אנשים מחכים . אדיש יואו .
אויי איזה כיף שהן שמחות בשבילי(:
אני עדיין לא מבינה איך זה היה ברור להן תמיד😁
סעממק איזה יום מדכא .. מעצבן רצח ..
פורים עללאאק .. גם כן :\
אווווווף ..
וגם מחר מה אני יעשה ? בא לי לצאת לאנשהו !!!!!1 אבל לצאת לצאת ..... אוווווף
כוסעמק זה כזה מדכככככא .
שבת לייייייגגהה רק חבל שפורים היה נאחס ברמות.....:/
וווווווווווווואי היה סוווווווווווף - מתה על פוריייייייים 😊
איייזה כיייף היה איתן , באסה פורים אחרון שלנו יחד 😢